• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gespoten delen direct in de wax zetten ?

IIN4SHII

Detailing rookie
2 mei 2011
16
0
Na zaterdag mijn auto te hebben gewassen kwam ik er achter dat er een steenslag puntje in zat waar roest bijkwam.
Heb op dit moment motorkap geschuurd en in de in de grondverf staan, maar wanneer deze gespoten is moet er dan gelijk een laag wax op of kan dit beter wanneer ik mijn hele auto in een keer aanpak ?

groet robbert

Moet niks maar mag wel.
Zou dan wel een pure wax nemen.
In elk geval geen sealant daar deze de nieuwe lak teveel afsluit en lak moet ademen tijdens het uitharden

@ Wouter tuurlijk wel zo heb ik gelijk alle andere steenslag punten gevuld vrijdag in de pauze even klossen en s'middags spuiten.

o wacht even jij werkt ook in de autoschade zie ik, dan heb ik niks gezegd :cool

dacht dat als je een hobbybob zou zijn dat je er misschien geen rekening mee zou houden dan je dan de spatborden ook gelijk het beste kan meenemen ivm kleurverschil.

met sealen zeker 2 week wachten, een pure wax kan je er gewoon op smeren (PB nattys paste wax bijvoorbeeld)

Ja de schermen worden ook meegenomen voor de kleur aan de linkerkant laat zelfs de blanke lak los dus daar moet zelfs nieuwe lak op.

ps. Ik heb meguiars gold class carnauba plus wax die kan er dus gewoon op?