• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geur poorboys spray n wipe anders in bepaalde batch?

mdlange

Detailing guru
19 mrt 2015
784
150
Noordoostpolder
Hoi allen,
Ik heb zojuist mijn SSD pakketje opengemaakt en zoals gebruikelijk even aan alle nieuwe flesjes gesnoven

Vorig jaar (september) heb ik een liter spray n wipe besteld. Het viel mij op dat spray n wipe niet zo lekker rook als ik gewend was.
Het rook een beetje naar een badkamer reiniger. Ik heb hier nog een restje van, dus ik vergelijk ze nu, en de geur is echt totaal anders.

Nu ruikt mijn nieuwe fles spray n wipe (gelukkig!) weer lekker fruitig als vanouds.

Heeft iemand van jullie dit toevallig ook ervaren, of ben ik de enige met een geurfetish/“verkeerde” fles spray n wipe in 2018?
 
check viel mij vorig jaar ook op idd.
Begreep dat de geur toen was aangepast, zou mooi zijn als ze er op terug zijn gekomen. Oude geur vond ik ook fijner
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Of zou het bedrijf dat de flessen heeft afgevuld slordig gewerkt hebben vorig jaar? Al eens vaker gehoord dat een bedrijf dat niets anders doet dan dergelijke flessen afvullen voor andere bedrijven, op een gegeven moment totaal andere produkten had afgevuld dan de bedoeling was, ik geloof dat er in flessen Pokon iets van badkamerreiniger was terecht gekomen, daar gaan je planten lekker van groeien. :sleeping: