• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gezocht Detail Ladenkast

martijn13

Detailing rookie
23 jan 2011
171
17
Ik heb sinds kort een eigen huisje met een niet al te grote schuur.
Nu wil ik mijn detail spullen netjes gaan opbergen. Ik had het idee om aan 1 kant van de schuur een werkblad te plaatsen en dan daaronder aan 1 kant een ladekast te zetten.

Ik ben al opzoek gegaan maar kan op internet geen winkels vinden die iets hebben zoals ik wil.

Mijn eisen zijn (globaal):
-metaal
-meter hoogte
-laden soepel open en dicht
-degelijk
-2 laden waar Meguiar's Professional Generic Dispenserfles in kan staan.
-en een beetje betaalbaar :-"

Hopelijk kan iemand mij helpen in mijn zoektocht.

Forumlid Bartr123 heeft laastst een ladekast gekocht.

IMG_0206.webp

IMG_0207.webp

IMG_0208.webp

Fantastisch ding maar voor de particulier niet interessant want zijn echt reteduur !
Er zijn ladekasten waar normaliter hangmappen in hangen ( joh ), daar passen wel de flessen in. Als je er zo 1 combineert met een reguliere dan je blad er op en klaar.

Ik heb nog de stickers van de AED op mij.... damn... wat een prijzen.

Vraag mij dan ook af wat die kasten zo duur maken.
Vriendin kwam met het idee om misschien te gaan kijken voor (laden) keukenkastjes.
Ben alleen bang dat de bodem niet sterk genoeg is en anders dat de vochtigheid parten speelt.

BVA is wel leuk om in de gaten te houden

Als je de kar in reallife ziet, dan straalt de degelijkheid er wel vanaf.
Ik heb erfde hoofdprijs niet voor gegeven, kon hem voor een habbekrats overnemen wegens beëindiging van importeurschap.