• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gezocht info/verkoop/advies pads

Jente

Detailing rookie
1 jun 2014
2
0
heey ik ben Jente en ben sinds gister op het forum aangemeld.

gisteren heb ik een DAP 900 aangeschaft en ben ik bezig met wat spulletjes te verzamelen om als het mee zit komend weekend mijn auto voor het eerst te gaan poetsen met een machine.

ik heb een keer eerder de auto met de hand deels met een kras verwijderaar behandeld en daarna gepoetst.

nu ben ik opzoek naar info of als iemand dat heeft wat polijst/ poets pads om mee te beginnen.

zelf heb ik een japanse auto en heb begrepen dat de lak daarvan dunner is dan die van duitse auto's

dit is hetgene wat ik al heb nu:

Meguiars
Clay bar kit met quick detailer
Ultimate compound
Sonax auto polish rood
Poorboy's
SSR-1
SSR-2
SSR-2.5
SSR-3
Gold class canuba plus
Gold class car wash
Even coat microfiver aplicator pads
Soft foam applicator pad
Dap 900

Polijst doeken
Microvezel doekjes een boel

de poorboy's word waarschijnlijk morgen opgestuurd.

ik heb begrepen dat de hex logic pads fijn werken op de dap. en ik was benieuwd welke ik dan allemaal zou moeten aanschaffen.
zijn er ook nog andere merken die fijn werken op de dap met de spullen die ik nu al heb?

met vriendelijke groet.

jente

Hoi Jente,

grappig iemand met dezelfde naam als mijn dochter hier tegen te komen.
'Jente' betekend meisje in het Noors. En mijn dochter is half Noors.

Anyway, je zou de pads van Monello kunnen gebruiken.
Deze werken prima en zijn er in diverse soorten en maten.
Meer info vind je in de webshop van carclean.

Gr, Rob aka Vadebo

hallo Rob,

haha dat is inderdaad grappig! ik weet ook dat Jente ook een friese naam is maar wat daar de betekenis van is zou ik niet zo 1.2.3. weten

oke top daar heb ik inderdaad ook naar gekeken!
ik ga in ieder geval beginnen met de 5-5.5 inch pads en daaruit verder zoeken

Idd in Friesland komt de naam Jente vaker voor (als jongen zijnde). Maar goed, de Monello pads zullen een prima keuze zijn. In het verleden waren er wat problemen mbt de velcro. Deze wilde wel eens loskomen. Ik heb er echter nog geen last van gehad en mijn pads worden bijna dagelijks gebruikt.

De "oude" serie Monello pads zijn uitstekende pads. De nieuwe ook heb ik van horen zeggen, maar het lijkt me positief.