heey ik ben Jente en ben sinds gister op het forum aangemeld.
gisteren heb ik een DAP 900 aangeschaft en ben ik bezig met wat spulletjes te verzamelen om als het mee zit komend weekend mijn auto voor het eerst te gaan poetsen met een machine.
ik heb een keer eerder de auto met de hand deels met een kras verwijderaar behandeld en daarna gepoetst.
nu ben ik opzoek naar info of als iemand dat heeft wat polijst/ poets pads om mee te beginnen.
zelf heb ik een japanse auto en heb begrepen dat de lak daarvan dunner is dan die van duitse auto's
dit is hetgene wat ik al heb nu:
Meguiars
Clay bar kit met quick detailer
Ultimate compound
Sonax auto polish rood
Poorboy's
SSR-1
SSR-2
SSR-2.5
SSR-3
Gold class canuba plus
Gold class car wash
Even coat microfiver aplicator pads
Soft foam applicator pad
Dap 900
Polijst doeken
Microvezel doekjes een boel
de poorboy's word waarschijnlijk morgen opgestuurd.
ik heb begrepen dat de hex logic pads fijn werken op de dap. en ik was benieuwd welke ik dan allemaal zou moeten aanschaffen.
zijn er ook nog andere merken die fijn werken op de dap met de spullen die ik nu al heb?
met vriendelijke groet.
jente
gisteren heb ik een DAP 900 aangeschaft en ben ik bezig met wat spulletjes te verzamelen om als het mee zit komend weekend mijn auto voor het eerst te gaan poetsen met een machine.
ik heb een keer eerder de auto met de hand deels met een kras verwijderaar behandeld en daarna gepoetst.
nu ben ik opzoek naar info of als iemand dat heeft wat polijst/ poets pads om mee te beginnen.
zelf heb ik een japanse auto en heb begrepen dat de lak daarvan dunner is dan die van duitse auto's
dit is hetgene wat ik al heb nu:
Meguiars
Clay bar kit met quick detailer
Ultimate compound
Sonax auto polish rood
Poorboy's
SSR-1
SSR-2
SSR-2.5
SSR-3
Gold class canuba plus
Gold class car wash
Even coat microfiver aplicator pads
Soft foam applicator pad
Dap 900
Polijst doeken
Microvezel doekjes een boel
de poorboy's word waarschijnlijk morgen opgestuurd.
ik heb begrepen dat de hex logic pads fijn werken op de dap. en ik was benieuwd welke ik dan allemaal zou moeten aanschaffen.
zijn er ook nog andere merken die fijn werken op de dap met de spullen die ik nu al heb?
met vriendelijke groet.
jente