Hallo Stephan,Stephan zei:Hey Heren,
Ik heb wel het goede nieuws dat mijn wagen is uitgemeten door een winkel in de buurt. Hij heeft tussen de 106 en 109 micronlak over heel de wagen en is nooit herspoten volgens hem.
De schrammen dacht die kerel te komen van van ijs weg te krabben op de motorkap. (Is wagen van een oudje van 82 geweest)
Of een spons met steentje in
Ik vind het alleen jammer dat het mij precies niet lukt terwijl ik toch 40 op 40 aanhoud, lichte druk op stand 5 (dap500) en gem. 1cm per ongeveer 2 sec, pad was ik uit na 3X polijsten en gebruik gem 4 erwtjes van product.
Is er misschien iemand uit de buurt die eens kan komen helpen of waar ik naartoe kan komen? Zodat ik eindelijk weet of ik het ben of de lak.:-" ...
Of hebben jullie genoeg aan een filmpje van mij in actie? Dat kan ik wel morgen ofzo even doen. Of nog meer foto's van de schade???
Moet wel toegeven dat de Monello een goede serie is.
Ik gok hasselt in België?
Ik wil altijd wel eens langskomen voor je met raad en daad bij te staan of je bent hier thuis ook welkom om wat producten te proberen en te kijken wat het resultaat is op je lak.
Hasselt is een kleine 40km rijden, dat is dus nog goed te doen.
Tis moeilijk om via foto's en tekst een juiste inschatting te maken van je probleem.
Ook zou ik zeker niet zomaar gaan wetsanden.
Je kan me contacteren via pm moest je interesse hebben.