• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gixxeraddict stelt zich voor

gixxeraddict

Detailing addict
16 apr 2012
70
55
Goedendag,

Ik ben gabi en wil mij wat meer verdiepen in het detailwerk heb al een tijdje zitten lezen op het forum en al wat geprobeerd(behalve polijsten).
Ben vanaf dat ik auto rijd al bezig met het altijd overdreven(volgens de rest van de straat) bijhouden van mijn auto.
Heb al wat spulletjes gekocht en hier en daar wat rondgekeken voor wat clinics,tot nu toe ben ik alleen bij leko geweest en dat is goed bevallen.
Nu zag ik dat er bij carclean ook clinics gegeven worden dus ik houd het in de gaten.
En ik moet wel zeggen nadat ik alle show offs beken hebt ik toch anders ben gaan kijken naar auto's lijkt wel of iedereen swirls en hologrammen heeft.
Twee weken geleden is mijn motorkap gespoten omdat er een onverlaat het nodig vond om HOMO op mijn motokap te schrijven,toen ik hem terugkreeg van de spuiter zag hij er goed uit maar na een keer op de goede manier wassen (2 emmers wasmitt en watermagneet) zaten er swirls op!
zouden ze daar een soort filler gebruiken?
Ben wel van plan om in de toekomst een dap te kopen dus voorlopig nog alles met het handje.
Alleen mijn plekkie in de schuur word te klein voor mijn spullen:grinning: :grinning:

hier mijn eerste spulletjes:
img20120524093859.jpg

img20120608145229.jpg

img20120524093706.jpg

img20120505091817.jpg

maar zoals het gewoonlijk gaat zal dit nog wel uitbreiden!!!
Ik hoop dat ik hier nog veel opsteek maar dat zal wel lukken denk ik.
 
ja hoor toch nog wat vergeten op te schrijven:-" :-" :-" :-"


Ik rijd een ford focus 2 sea grey.



nieuwe auto oude auto!
img20110204144350kopie.jpg
 
Welkom op het forum! En een nette Ford :)^

Kan ik trouwens uit je naam halen dat je rijdt op een Suzuki GSX-R?
 
Stoer trouwens van die gast die dat op de motorkap schreef, want een kras maken kan niet iedereen..........:roll



Welkom, en waar blijft die foto van de GSX-R......:D
 
Die gsxr is niet meer heb altijd een gsxr-1000 gereden maar door wat omstandigheden is deze hobby even op de lange baan geschoven (helaas).
Heb nu wel meer tijd om in mijn auto te steken:party: :party:
imag0012db.jpg

Hier na een ritje vanuit engeland waarvandaan deze was geïmporteerd!
heb ook nog een wit blauwe gehad maar daar kan ik zo 123 de foto's niet van vinden.
imag0002l.jpg

img20110520095028.jpg

En als tussendoortje deze ktm geïmporteerd uit belgie! kon ik voor die prijs niet laten staan.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Gabi van harte welkom op het forum natuurlijk ,

leuke auto en motoren hoor echt supertof om te zien !

Veel lees en detail plezier gewenst :cool: