• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glad to be here...

Sweeterlake

Detailing rookie
7 jun 2010
98
0
Hallo allemaal,
Ik ben René uit Zoetermeer en stel mij vandaag voor aan de mede-forumleden.
Ben 57 jaar dus geen jonkie meer maar wil ook (nog) niet voor "ouwe knar" doorgaan.
In mei 2010 heb ik de auto van mijn broer overgenomen die er (vind ik) nog heel mooi uitziet. Het is een Mazda 2 uit 2003, donkerblauw en net 58.000 op de klok.
Daarvoor nooit een detailfan geweest, sterker nog, 4 keer per jaar een kras/wasstraat vond ik genoeg. De regen deed de rest, dacht ik.....
In de Mazda was nooit gerookt en was, op afstand, netjes onderhouden.
Tot dat........ tsja...... ik Carclean.com en het forum ontdekte!!!!!
Dagen en weken achtereen ieder topic en nieuw bericht/reactie gelezen. Naar de demodag in juni van de nieuwe DAP500 geweest en helemaal om.....
Door een geweldig advies en het maken van een testspot heeft Stimpy/Adrie mij besmet met het detailvirus.
Uiteindelijk vertrokken met een DAP500 en een tassen vol met de meest geweldige spullen.
Daarna nog twee keer langs gegaan en ieder keer iets van "oeps" maar ja..... who cares???
De ene keer een uurtje en de andere keer meer, maar gewoon lekker bezig en ach... ik ben "van de straat".... Moet naturlijk ook mijn vrouw, kinderen en
kleinkinderen aandacht geven.
Tot aan vandaag iedere dag ff op het forum kijken en genieten van jullie auto's en de manier waarop jullie er mee omgaan.
Ik ben niet zo van de foto's en het topics maken, zo geweldig is die tuut ook weer niet, maar hij/zij is om trots op te zijn.
Vandaag een nieuwe Festool RAP 150 03E via eBay gescoord voor slechts € 210,00 incl p&p en weer helemaal in de zevende hemel.
Leuk om op dit forum te zijn en bedankt voor jullie vele leerzame informatie.
Groeten, René

Glad to have you here :)

MAARRRRR, wil je niet schoffelen en zeer zeker niet rot bedoelt maar je weet wat een Festool RAP150.03 is?

Het is namelijk een ROTARY en dus zéér zeker geen Excenter cq DAP .... dacht ik meld het je maar even voor de zekerheid,
gezien je nl op een dap-demo-dag bent geweest en niet de rotary-clinic.
En ja, ik heb gelezen dat je met een DAP onder de arm de dag hebt verlaten

Nogmaals, niet rot bedoelt maar puur als waarschuwing !

Welkom René, ik herken me helemaal in jouw verhaal...hahaha. Ben ook besmet geraakt door een mede forum lid. Tsja...dan ga je lezen en lezen en lezen en dan kope kope kope en gebruiken uiteraard. Jammer dat het weer niet altijd mee zit, maar we nemen het maar zoals het komt.

Welkom bij de club :party

Allemaal heel hartelijk dank!

@ mk-us:
Hartelijk bedankt voor je goede raad en advies!:-)^ Nee, ik doe niets overhaast, ik heb begrepen en gelezen dat een Rotary een hoofdstuk apart is.
Ben van plan op de sloop een klep, deur of deksel te halen en te gaan oefenen.
Verder zal ik zeker eens zo brutaal zijn en vragen om een kijkje te mogen nemen bij een van jullie giganten in de buurt van Zoetermeer of Den Haag.

Maar moet nog even wachten allemaal, eerst vakantie daarna ziekenhuis voor een kunstknie en waarschijnlijk een flinke tijd revalideren en
smachten tot ik weer kan wassen, poetsen en klooien aan mijn autootje.:'(

Hey,

Welkom!;-)

Ik mocht willen dat ik een vader had die zo van het autopoetsen houdt, ben de enige in de familie, en wordt vaak voor gek verklaard....kan mij het schelen;-p Maar ik ben wel blij hoor met mijn papa, alleen die interreseert zich niet in het poetsen of hoe zijn auto erbij staat.

Succes met de operatie van je knie, hoop voor je dat je snel herstelt en al spulletjes snel kan gebruiken.

Gr. Marijn

Pfeew, gelukkig :)
Alvast sterkte in de knie-strijd, blijven lachen want voor je het weet ben je vlug weer terug !