• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glas spots

Gieljaam

Detailing addict
31 jul 2020
44
50
Brugge
Goedemorgen iedereen.
Ik ben hier nog eens terug voor advies.
Zoals op de foto's te zien heb ik spots. Ik heb dit reeds proberen te kleien zonder succes. En om dit te polderen heb ik geen toestel (nog niet, mss volgende jaar). Maar is er een handmatige optie? Ik zie soms handpolijst kits langskomen. Maar is dit iets?
 

Bijlagen

  • 20200731_190945.jpg
    20200731_190945.jpg
    147,7 KB · Weergaven: 0
  • 20200731_190941.jpg
    20200731_190941.jpg
    100 KB · Weergaven: 0
Je zou het inderdaad handmatig kunnen proberen, is mij ook gelukt in the early days. Ik had dan de Glass Polishing Pad (Flexipads) icm Glass Polish (Nanolex). Dat lukte aardig goed! :) Er bestaat ook nog zoiets als Gyeon Waterspot, maar dat is niet heel erg gebruiksvriendelijk
 
Laatst bewerkt:
Je zou het inderdaad handmatig kunnen proberen, is mij ook gelukt in the early days. Ik had dan de Glass Polishing Pad (Flexipads) icm Glass Polish (Nanolex). Dat lukte aardig goed! :) Er bestaat ook nog zoiets als Gyeon Waterspot, maar dat is niet heel erg gebruiksvriendelijk
De glas polishing pad hebben ze enkel voor op een toestel. Lukt dat ook met deze om handmatig te werk te gaan?