• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gliptone geeft vieze geur

bmwforlife

Detailing addict
29 jul 2013
24
55
Afgelopen weekend met Gliptone Conditioner in de weer geweest. Ik moet zeggen, het is een onaangename geur, lijkt wel wasbenzine/propofol achtig. Bij het binnenstappen merk ik het meteen. Mijn vraag is, is er een conditioneer voor leer die lekker fris ruikt en niet de leer-achtige geur heeft.

Er zit een zoekfunctie op het forum.
Zoek ff op een review van de Mothers Leerproducten

Ik heb de leathertech care set en ik kan em aanbevelen hij werkt fijn en omdat het een creme is kun je em erg goed verdelen.

Gliptone ruikt goed naar leer. Zo erg is die geur toch niet? Met die geur heb ik na het poetsen elke keer het gevoel in een nieuwe auto te stappen. Maakt het leer ook een stuk 'stroever' na het aanbrengen. Breng het wel alleen op warme dagen aan zodat er daarna veel zon op staat.

Zelf ben ik 100% tevreden over Gliptone en ik herken de klacht van topic starter totaal niet. Ook de mensen die na een leder behandeling in de auto stappen zeggen dat het weer als nieuw leder ruikt.

@Symbolio : Waarom alleen op warme dagen gebruiken? Mis ik iets of kan ik nog iets leren ? ;-)

Dan zijn de porieen van het leder wat open inderdaad, maar is geen noodzaak toch..Goed inwerken moet ook op koude dagen goed genoeg zijn..

Ik ben ook niet zo gecharmeerd over de geur van Gliptone, beetje te kunstmatig. Werd altijd wel een beetje weeïg als ik er mee bezig was geweest (zeker met 2-3 interieurs in een week). Ben na aanraden van Johan overgestapt op de Mothers crème en heb daar tot op de dag van vandaag geen spijt van en moet alweer een nieuwe bestellen.

+1 N.a.v. alle enthousiaste berichten hier op het forum heb ik in het verleden ook eens Gliptone besteld. Het leder van de stoelen gereinigd, Gliptone erop, in laten trekken en goed uitgewreven.
Ook ik vind de geur niet te harden en nog steeds als ik in de SLK heb gereden en ik stap uit dan zit die lucht in mijn kleding:-&
Maar goed, smaken verschillen en er zullen mensen zijn die het lekker vinden ruiken.