• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gliptone Liquid Leather voorradig!

Ik merkte ook na het schoonmaken met de APC dat het leer erg droog aanvoelde. Het voeden vind ik ook erg cruciaal. Maar voor wie het onzin vind, niet doen dan. Hoe moeilijk kan het zijn?
 
Waren vlekken van water. Lijkt er toch op dat vloeistoffen door de top coat kunnen doordringen. Was wel leer van 8 jaar oud. De watervlekken waren na enkele minuten verdwenen.
 
Werelds spul dat gliptone

Schoonmaakgel is even wennen maar het werkt zeker.
En dan de voeding/creme

Makkelijk opbrengen, droogt prachtig mat op en een kreukeltje hier een daar
trekt ook weer wat strakker
En dat luchtje.......heeeeeeeeeeerlijk.

Ikke verslaafd hoor. :-b
 
Ik heb gisteren deze set bij Tim meegenomen......

Hij is TOP, Het cleanen.....eitje zo makkelijk, dan de voeding, ook dat werkt super.
voordeel in mijn auto tov de PB Leather stuff, dat de gliptone stroef en niet vettig aanvoelt, dat probleem had ik dus wel bij de PB.

verder die geur :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: , ik heb nu de Badstof applicator met creme nog in de auto liggen :D :D
 
Weet ik nog niet, bij mij is het "dicht"leder, bij mijn broertje geperforeerd, zal wel einde week worden voordat we daar tijd voor hebben.......:ja
 
Prachtig spul dat Gliptone. Gebruikt het zelf nu inmiddels een jaar voor mijn eigen auto en ben er heel tevreden over. Mooie matte look, ruikt heerlijk (en blijft dat ook lange tijd na gebruik doen).
 
Hmm, het is volgens mij hard gegaan met de voorraad. Enig idee wanneer dit goedje weer binnenkomt?

Even iets anders..... op Carclean.com bij merkenoverzicht staat gliptone er niet tussen. Bij filteren van menu op soort wel.

Gr.
Vincent
 
Top producten,.spreek uit ervaring. Niet duur, en zeker de moeite waard om toe te voegen aan je collectie.
 
even een foto-tje van mijn stoel na behandeling met gliptone. Behandeling is wel vers, paar dagen oud, en ik weet dus niet hoe zich dit over een langer termijn zal vormen.

DSC02185.jpg

DSC02186.jpg