• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glossy plastic krassen

michaeltjeh11

Detailing rookie
11 mrt 2013
15
0
Beste,

In mijn nieuwe Kia Picanto zit een hoogglans zwart stripje en deze is wat bekrast nu is dit een klein doorntje in mn oog en wil ik dit gaan opknappen met welke materialen en producten kan ik dit het beste doen? Hieronder een plaatje waar ik het precies over heb

15f3f4l.webp

Alvast bedankt voor de reacties

Groetjes Michael

yup, begin met Pro Polish op een zwarte pad (of in elk geval een pad zonder cutting factor)
Opschalen kan altijd nog ;)

Als je er speciaal een fles voor moet gaan aanschaffen dan mag je hier ook wel wat proberen, Diemen - Harderwijk is qua afstand nog wel te doen ?
Mocht het op je stuur komen dan is dat op zich niet zo erg, maar zelf zou ik een stukje tape icm een boterhamzakje oid over je stuur plakken want voorkomen is beter dan genezen.

[MOD]Gaarne niet bovenstaande bericht quoten, dit is onnodig![/MOD]

Thx Juffer1,

Maar was me nog niet opgevallen ik kom niet uit Diemen maar uit Utrecht :) Maar het is denk ik wel makkelijk om zo een flesje aan te schaffen zie dat het geschikt is voor nog meer matrialen we gaan het gewoon proberen wat voor padje is verstandig erbij te nemen die geen krasjes creëert ?

Je kunt anders ook een keertje langskomen in Woerden, dat is niet te ver. Ik heb verschillende soorten pads en polijst, ook prof. polish van PB.

casperpeek;322061 zei:
Je kunt anders ook een keertje langskomen in Woerden, dat is niet te ver. Ik heb verschillende soorten pads en polijst, ook prof. polish van PB.

Thx Casperpeek ondertussen is dit netjes opgepoets en zie je er nog weinig van bedankt voor de reacties!