• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goede kwalilteit quick connect kit?

BramClean

Detailing rookie
16 apr 2024
8
15
Ik heb een Kranzle 2160TST en ben op zoek naar een Quick Connect kit. Dit omdat ik regelmatig het pistool en de slang wil loskoppelen en gewoon wat wil spelen met wat voor mij nu het handigste is.
Ik wil wel echt kwaliteit, van die quick connect setjes van oompje Ali zijn echt troep, beginnen stroef te gaan na een maandje (roest?).

Ik zoek dus iets a la genre McKillans Quick connect kit maar dan voor Europa en beschikbaar in webwinkels in Europa.
Iemand goede ervaringen?

Als je het even opzoekt via een zoekmachine komen er verschillende opties van bekende merken naar voren die specifiek voor die machine geschikt zijn en binnen Nederland/Europa te verkrijgen zijn.
Vanwege het feit dat CC deze niet verkoopt zal ik geen linkje plaatsen.

Als je een D12 quick release wilt, neem dan gewoon origineel Kränzle.
Zelf heb ik de standaard lange pistool en lance van Kränzle ingeruild voor een kort pistool omdat die set-up gewoon te zwaar was.

20240708_094453.webp

20240708_094417.webp

Ik kan alsnog een lance gebruiken i.c.m. het korte pistool.
20240704_123751.webp

En ik kan de Monello Lancia 2.0 op het korte pistool klikken.
20241201_073829.webp

Ook heb ik een nozzle als het echt kort moet.
20240204_090314.webp

De Lancia 2.0 v.v. D12 quick release.
20240204_073340.webp

• Leuk
Reacties: RVDE