• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goedendag vanwege Zorro

Zorro

Detailing addict
7 sep 2008
135
65
Hallo,
Ben al geruime tijd op forums van autoproducten. Vooral deze van Megiuars in België en Nederland.
Vandaag toevallig dit forum gezien, nochtans heb ik al dikwijls bij Carclean gekocht maar nog niet het forum gezien.Zonde maar deze zonde is vandaag opgelost, daarom dadelijk geregistreert.
Ik rij met een bimmer (3-touring).

Even foto's bijgezet, op verzoek;)

IMG_0016-1.jpg
Gesnagit-1.jpg
 
Ik las even "ik rij met een brommer" :D
Veel plezier hier en we willen graag een foto zien van je gepoetste BMW...
 
Welkom hier en veel plezier !

En ik kan rijmen en dichten zonder mijn hempie op te lichten :D
 
Welkom hier! Goeie keuze van auto moet ik zeggen... Welke producten gebruik je allemaal en in welke volgorde? Gebruik je ook excenter of rotary? Hoe zijn jouw ervaringen met harde BMW lak? Misschien kunnen we van elkaar leren?

Gr. Mila
 
@ Mila,
Ik hoor overal dat BMW een zeer harde lak heeft. Maar gelukkig heb ik dat nog niet moeten testen.:)
Hij komt pas van de dealer,
Als eerste heb ik geclayed, dan een M7 opgezet vervolgens NXT2.0, dan M21 en de M26 moet nog gebeuren.
Alles met de hand vanwege ik voorlopig nog geen machientje heb:(
 
Zorro zei:
@ Mila,
Ik hoor overal dat BMW een zeer harde lak heeft. Maar gelukkig heb ik dat nog niet moeten testen.:)
Hij komt pas van de dealer,

Post eens wat meer foto's!

Heb je je auto al eens goed bekeken in de zon? Waarschijnlijk is ie geleverd met Diso (dealer installed swirl option)...:roll Was bij mij in elk geval zo. Eerst was dat niet zichtbaar, omdat ze er bij de dealer flink met poetsproducten met fillers opgezeten hadden. Maar geloof mij, die lui kunnen niet poetsen. Voor aflevering gaat ie eerst nog eens de carwash heen... Als je 'm ophaalt blinkt ie like crazy. Een paar maanden later zag ik in de laagstaande zon de hologrammen en swirls verschijnen in de zijkant. Ik weet dat ik ze zelf niet veroorzaakt heb. Op autoforum.be heb ik toen gelezen over DISO en de 'poetstechniek' van de dealers. Motorkap en dak hadden er gelukkig geen last van. Ben intussen begonnen met machinaal poetsen en de eerste ervaringen zijn prima.

Gr. Mila
 
Mooi karretje! :)

Weer een BMW rijder erbij. Watvoor motor en opties heb je? Nèt je 3 gekregen voor de facelift zie ik. Da's balen, mis je je 80Gb HD :)

Maar ik blijf dit een van de mooiste tourings vinden.