• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf MK7 Cancoat - even voorstellen

Wvkm7

Detailing rookie
21 apr 2015
3
2
Hi Carclean leden,

Door een vriend enthousiast geraakt om verder te kijken dan het wassen van de auto met één emmertje, met een standaard shampoo + spons package van de action. ;)

De aankomst van de nieuwe bolide (Golf MK7) was hierbij een goede reden om de auto goed onder handen te nemen, wat producten (uiteraard aangeschaft bij carclean :) ) uit te proberen en ervaring op te doen.

De foto's welke zo volgen zijn gemaakt na de volgende 'behandeling':

De wagen grondig schoongemaakt, ontvet met de gyeon prep en tot slot de Gyeon Cancoat aangebracht.
Velgen na wassen behandeld met non ferro, afgespoeld, gedroogd en hierna Gyeon Cure aangebracht (om te proberen, geeft overigens een mooie shine aan de velgen!). Perl coat op de banden om het af te maken.

Op de planning staat nog om het uitlaat sierstuk aan te pakken voor de shine. Nog niet heel veel dirt, dus zal hopelijk niet al teveel tijd in beslag nemen.

image_zpsptf1szah.webp

image_zpsxufp7kid.webp

image_zpssni9eydw.webp

image_zps6yrhstab.webp

image_zpsxd5ftgyz.webp

image_zpslrtes7tw.webp

image_zpsf6qikc6g.webp

image_zpsz0yshigz.webp

Tips 'n tricks zijn meer dan welkom, volg sinds kort dit forum (vooral review / tutorials) en vanaf nu dan ook als lid.

Welkom!!! Ziet er erg dik uit!! Mooi kleur en met die r line pakket helemaal af!! denk als je de letters achter allemaal weg haald dat die nog strakker is.. Maakt het net af.. En niemand weet dan wat je erin hebt liggen. Dat zou ik doen dan. Veel rij plezier er mee!!

Dank allemaal!

Is inderdaad een business edition r.

pietaah, mee eens zat er al aan te denken om wat 'stickers' die op de achterkant zitten te verwijderen, geeft net wat strakkere look.

Had je meteen aan moeten geven bij het bestellen ;) Echt dikke bak hoor... ik heb "maar" een gewone business edition besteld :(
Nog minder dan 3 weekjes wachten :)

Ik had ook getwijfeld over de R.... maar vond het niet veel toevoegen... maar als ik jouwe zie heb ik daat wel een klein beetje spijt van ;)

Heb je de auto niet ligt gepolijst voor dat je hem in de cancoat had gezet? Ik ben dat wel wel van plan als hem krijg!

Ach die type stickers trek je er zo af met een vis draadje ofzo. Die worden bij vw nog altijd gewoon geplakt. Dan restant lijm weg poetsen, en even voorzien van een wax laagje. Ga er niet van uit dat je bij zo'n nieuwe auto al kleurverschil hebt en aan het polijsten moet :)

Precies is er zo af, en dan heb ik nog een sticker voor op de koelkast. ;)

@zluyter, nee niet gedaan ben nog maar net into de detailing en vind dit voor nu even goed zo. Polijsten komt vast nog wel een keer.

De 'normale' business edition is ook gaaf! Welke config heb je? Succes nog met het wachten! Nog even geduld.

Uhhh even snel uit mn hoofd..... Mijne is Deepblack... En ik heb boven op de standaard opties nog een spiegelpakket, sportonderstel, LED achterlichten, Getinte ramen en de elec raampjes achter natuurlijk... Samen met de standaard business edition heb je dan een paar leuke opties dacht ik zo ;)

Bij de R zitten toch ook gewoon de massage stoelen?