Als 1e Voorkant/Spiegels inspuiten met : Nanolex Insect Remover - 750ml (in de zomer met "veel" insecten)
Ale 2e LM Velgen inspuiten met: Poorboys Iron Remover - 473ml
Even in laten intrekken, Hierna met zachte borstel (Versa Angle Wheel Face Brush) bewerken en schoon spuiten.
Is er iets vergelijkbaars dat op deze site te bestellen is?
Als 3e Auto in Foam zetten van onder naar boven. Met: Monello Lancia Foam Lance gevuld met Bilt-Hamber Touch-Less Snow Foam - 1000ml
Hierna afspuiten.
Als 4e de auto wassen (en velgen nogmaals) . Met Meguiars Super Thick Microfiber Wash Mitt,
Emmer met water en Poorboys Super Slick & Wax - 473ml.
(Met wax gekozen zodat deze enigsinds bescherming heeft tijdens de rit naar de witnersport. (eind deze week)
En Emmer met schoon water om uit te spoelen.
Hierna afspuiten.
Als 5e auto drogen met Monello Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
Ik hoor graag of ik hier nog wat aan kan verbeteren/veranderen. Zowel qua producten als qua werk wijze.
Ik moet alles nog aanschaffen.
Later dit jaar wil ik de auto ook gaan poetsen en een Coating gebruiken. Maar dat gaat voor nu te ver.
Ale 2e LM Velgen inspuiten met: Poorboys Iron Remover - 473ml
Even in laten intrekken, Hierna met zachte borstel (Versa Angle Wheel Face Brush) bewerken en schoon spuiten.
Is er iets vergelijkbaars dat op deze site te bestellen is?
Als 3e Auto in Foam zetten van onder naar boven. Met: Monello Lancia Foam Lance gevuld met Bilt-Hamber Touch-Less Snow Foam - 1000ml
Hierna afspuiten.
Als 4e de auto wassen (en velgen nogmaals) . Met Meguiars Super Thick Microfiber Wash Mitt,
Emmer met water en Poorboys Super Slick & Wax - 473ml.
(Met wax gekozen zodat deze enigsinds bescherming heeft tijdens de rit naar de witnersport. (eind deze week)
En Emmer met schoon water om uit te spoelen.
Hierna afspuiten.
Als 5e auto drogen met Monello Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
Ik hoor graag of ik hier nog wat aan kan verbeteren/veranderen. Zowel qua producten als qua werk wijze.
Ik moet alles nog aanschaffen.
Later dit jaar wil ik de auto ook gaan poetsen en een Coating gebruiken. Maar dat gaat voor nu te ver.