• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GRATIS Carclean t-shirt!

Als er nog een L overblijft, dan heel graag
Maar ik ben nog nieuw hier, dus als er een andere veteraan geïnteresseerd is, dan mag die uiteraard voorgaan wat mij betreft.

(En eens met Het Zonnetje: dat omschrijft ook gewoon mijn ochtendroutine — toch vrij normaal? )

Er werd zeer hard gelachen hier thuis om de tekst op de rugzijde.
Nogmaals bedankt voor het shirt!
1000031777.webp

Wat een leuke actie is dit, mocht er nog een L over zijn, dan zou ik heel graag in aanmerking willen komen.
Weet alleen niet hoe ik een prive bericht moet sturen.

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje
Voor degenen zonder Insta: ik kan de actie helaas niet hier delen omdat het gaat om comments onder de post, en daaruit wordt een winnende comment gekozen. Misschien ken je iemand met een account en kan je op die manier reageren?

@Altos dankjewel!! Tuurlijk mag dat gezegd, laten we vooral elkaar blijven complimenteren toch!

Vandaag een foto in wasbox gemaakt met het T-shirt aan. Ik had veel aanspraak :joy:

Dat niet zo gek. Men wordt in korte tijd twee keer verblind, eerst door de stralende eigenaresse en daarna nóg een keer door het Zonnetje;)

Leuke acties worden altijd gewaardeerd en zo te zien worden de Posts goed bekeken en geliked, dus vooral blijven doen.