• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grijze en heel vieze Nissan Almera !!!!!!

A110

Detailing rookie
20 jul 2008
169
17
Jaja,

Mijn echte eerste project.
Heb nog geen vakantie maar onze vrienden met de kinders zijn wel lekker op vakantie vandaar dat ik nu hun auto kan doen.

Maar wat een vieze auto is dit zeg :-& ik heb er geen woorden voor, foto's spreken voor zich.

Zogauw de auto klaar is post ik het resultaat in show off.

Ik verklap verder nog niks maar ben natuurlijk al druk bezig geweest.
Ik kan 1 ding zeggen dat ze de auto niet meer terug herkennen.

Gr. Jeroen
 
Holy meuh . De buitenkant valt zo te zien nog wel mee, maar die binnenkant :-& .
Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten :ja

P.S. Stiekum zijn dit wel de leukste projecten om te doen. Hier valt namelijk een hoop eer aan te behalen.
 
Succes Jeroen.
Petje af, ik zou er al snel moedeloos van worden, hoe kan iemand zo met z'n bezit omgaan :weetniet
 
Wat een onwijs smerig interieur! Zoals eerder gezegd ziet de buitenkant er nog wle redelijk uit, maar op een zilvergrijze auto zie je sowieso minder. Veel succes! Hier is inderdaad veel meer eer aan te behalen :cool:
 
de buitenkant gaat nog wel, maar de binnenkant ziet er niet uit, het lijkt wel of ze er een feestje hebben gehad voor ze op vakantie gingen
 
Met alle respect hoor, maar zo ga je toch niet met je auto om...

Met zo'n wagen zou ik dus al niet eens willen meerijden......ik heb ook mijn grenzen...
 
Zie zo'n vervuilde wagens regelmatig. Vraag me altijd af of dat de algehele levensstijl van de eigenaar is, wie weet hoe de huiskamer eruit ziet :-&
 
Hallo poetsvrienden,

Bedankt voor de reactie's.
Heb inmiddels de binnenkant al helemaal klaar. Foto's volgen waneer de auto helemaal klaar is.
Niet alle vlekken heb ik eruit kunnen krijgen maar het resultaat mag er in mijn ogen zijn.


de buitenkant gaat nog wel, maar de binnenkant ziet er niet uit, het lijkt wel of ze er een feestje hebben gehad voor ze op vakantie gingen

Op het oog viel de buitenkant wel mee ja. Maar inmiddels heb ik de auto al gewassen en een gedeelte gepoetst, wat een verschil. Maarja het is natuurlijk een hele makkelijke kleur dat licht grijs.

Gr. Jeroen
 
De auto is klaar zie het topic show off!!!! met de foto's

Gr. Jeroen