• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard produkten

M3fan

Detailing guru
25 jul 2017
1.555
158
42
Torhout België
Ik zag nog niet echt een topic over de Grit Guard lijn. Voor ons "detailers" zijn dit toch wel een must have in ons proces kwestie het wassen van de auto. Grit guards washboard en grit guard in de emmers. De update zijn de detail guard Dirt locks.

Mijn vraag gaat echter over de bucket dollies. Ik wil beetje mijn 3-emmer systeem mooi gaan vervolledigen met dezelfde emmers met elk hun kleur en bijhorende sticker. Op zich is het enkel de "wheel" bucket dat ik nog wil aanpassen (eigenlijk gewoon de emmer zodat ze alledrie hetzelfde zijn).

Zijn er hier mensen die de dollies gebruiken, er tevreden over zijn en ze aanraden praktisch gezien? Ik merk dat ik toch rond de wagen loop te sleuren met 2 emmers. Ik snap perfect dat voor veel mensen dit waarschijnlijk een luxe-aankoop is en er andere dingen vóór de dollies op hun verlanglijstje staan. Met afgerond 45 euro per dolly zijn ze niet goedkoop. Ben zelf ook aan het twijfelen om ze erbij te zetten in het winkelmandje. Ook jammer dat CC de verbindingsplaat tss de dollies niet verkoopt (ofwel kijk ik ernaast?)

Graag ervaringen hierover.
 
Ik heb een zwarte, rode en blauwe en de laatste 2 gekoppeld met de koppelplaat. Mega tevreden over. Je rijdt makkelijk heen en weer en de remmen gebruik ik nooit.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Bedankt voor de input alvast @m@rio. Bukken en duwen of bukken en 2 volle emmers opheffen vind ik persoonlijk toch een verschil. De wieltjes vergrendelen lijkt mij nu net wel praktisch.
Maar zoals ik al zei, blijft toch luxe-aankoop natuurlijk.

@Istnogferarie : jij ook bedankt voor de input. Mij lijkt het persoonlijk ook praktisch. Alleen de prijs is voorlopig wat moeilijk om mij over te zetten.
 
Het verslepen van mijn emmers werd al een stuk minder onhandig en pijnlijk vanaf het moment dat ik ben overgegaan tot de aanschaf van: HIER DRUKKEN.

Maar blijft natuurlijk dat die rolonderstellen (Klikkerdeklik) wel prachtig zijn. Ik zelf heb ze nog niet aangeschaft, omdat de ondergrond waar ik ze vaak gebruik te ongelijk is, maar daar zou nog wel eens verandering in kunnen komen.

Ik zou ze dan overigens wel aankopen op een moment dat @Tim zijn geefklier weer eens stevig ontstoken is en hij dit alleen kan genezen door een kortingsactie te starten. Het blijven nu eenmaal niet de voordeligste dingen, waarbij ik begrijp dat het zeker het nodige zal kosten om deze gepatenteerde onderstellen naar NL te krijgen. Ik denk dat de fabrikant er toch het meeste aan verdient.

Om positief af te sluiten. Mijn vrouw zegt altijd:
Beter duur dan niet te koop.
Ze heeft gelijk. (Niet zeggen hoor).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Aficior : bedankt om je mening te delen. Mijn emmers zijn ook uitgerust met de snappy grips.
Toch begin ik het nu lastig te vinden steeds de emmers te moeten opheffen en verzetten. Zeker nu het warmer wordt, de wagen sneller opdroogt is het soms doordoen en heffen om waterspots te voorkomen. (Heb zwarte auto en ja ik hou de wagen nat tussendoor). In dat opzicht lijken mij de dollies een pluspunt. Niet te vergeten ook de fysieke gezondheid. Wagen wassen en onderhouden is leuk maar wil het natuurlijk nog lange tijd kunnen doen.

Wachten op een korting is eigenlijk de beste optie. Je hebt gelijk. Hopelijk binnenkort dan.

@Rowen93 : groupsbuy zou ik ook geïnteresseerd zijn!
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Omdat ik op grind werk, gaat dat hier niet zo werken...
En daarbij, het moet ook niet allemaal te makkelijk worden. Als ik te weinig met de emmers moet sjouwen, krijg ik tzt pijn in de rug als ik in de tuin werk. Moet het allemaal wel in beweging en soepel houden... ;)
 
Laatst bewerkt: