Even een kleine opmerking, het valt me op dat je lezers erg zit te 'pushen' om een reactie te plaatsen.grandscenicman zei:Hey mannen(en vrouwen ook natuurlijk)
Ik wordt er toch een beetje triestig van hoor,600 ''kijkers'' gehad en amper 10 reacties!
Ik zal volgende keer misschien een porsche of andere racewagen doen en er dezelfde tekst bij plakken??
Het moeten dan toch niet altijd sportieve bolides zijn hé , om iets los te weken van reactie.
Groeten Danny
Naar mijn inzien is de keus aan de lezers zelf of ze een reactie willen plaatsen of niet, meestal werkt het juist averechts als je mensen gaat zitten 'pushen' om een reactie te plaatsen.
Toen ik dat net las dacht ik in mezelf: 'Nee he, mensen bepalen toch zelf of ze een reactie willen plaatsen of niet.'
Dan werkt het juis snel averechts..
Maar omdat ik weet dat je het allemaal niet dwingend of verkeerd bedoeld zal ik ook hier (net zoals op AD) even een reactie plaatsen!
Zoals ik al zei leuke auto en ideaal als je een gezin hebt!
Dat je die logo's verwijderd hebt doet hem zeker goed! en is inderdaad een stuk makkelijker in het vervolg met schoonmaken en evt. polijsten e.d.!
Gr, Jorik.
(PS, vat me niet verkeerd op hoor, probeer je alleen tips te geven zodat lezers niet meteen het gevoel hebben wat ik ook had, toen ik je reactie las!)