• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

groupbuy foam lans?

Dat je het vuil zo kon opvegen dat is het resultaat van de foam.
Foam weekt vuil los zodat het makkelijker te verwijderen is, de Citrus Snow Foam weekt nog beter los dan de Super Snow Foam, ik heb daar een review van gemaakt kijk die maar eens na in de review sectie van dit forum.

xbreed zei:
.......maar na het afspoelen was mijn Sharan nog even vuil als voorheen, ik kon het vuile stof zo met mijn vinger opvegen. Ik had geen mirakels verwacht, maar toch iets beter dan dit, of is een foamlans gewoon hype en is de fun-factor belangrijker dan het resultaat? Of moest ik gewoon meer foam gebruiken?

werkt prima dus die foam, maar ipv afspoelen probeer afspuiten met de hdspuit, geeft een veeeel beter resultaat.
daarna even handmatig wassen en je wast vrijwel zonder vervuiling van je washmitt en dus nog minder kans op swirls

Ik had 'm afgespoeld met de HD hoor, naja tijd om een goeie wasmitt aan te kopen I guess.

Laten jullie de auto eerst opdrogen na een foambeurt, of beginnen jullie direct te wassen?

Een groepsbuy voor een extractor zie ik ook wel zitten, de mensen in de zomer vorig jaar hebben een flinke korting weten te bemachtigen. Als ik met diezelfde korting een extractor weet te bemachtigen dan klinkt een extractor ineens heel interessant:-&

En zo te zien ben ik niet de enige die mis heeft gehapt (ik was toen nog niet eens actief hier:-")

Nog altijd geen extractor aangeschafd Paulus?
We kunnen het is bij Tim in het daglicht proberen te zetten, vorige jaar 1 Juli was er veel animo. Andere mensen horen weer goede verhalen en/of zien de extractor zelf bij iemand aan het werk en zijn verkocht:-& Maar de prijs van zo'n ding is niet iets om zomaar te zeggen weetje wat ik neem er ook gewoon 1tje:no

Hhhhmmm ja dat geldt ook voor mij.
Desalniettemin bijzonder goed tevreden over dit apparaat.
Zie de show-off topic naar de bejaarde Starlet
noeltie zei:
Hmm, komt die nu mee :|~* :-b

Ik heb er inmiddels 1 en ben er zéér tevreden mee :jippie