• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Magifoam 5 liter - zeer aantrekkelijke kortingen (tot 46%!) Etiket in openingspost

Ook ik heb net op de valreep de Magifoam besteld.
Ondanks mijn bestelling die ik net binnen heb gekregen toch nog af kunnen ronden tot €65...
Hoop zo dat de vrouw overmorgen niet thuis is.... :slotje
 
Welke maat is de dop van de kan? Ik probeer namelijk een tapkraan te vinden want dat steeds overgieten is echt een geknoei, zelfs met een trechter lukt het nog niet lekker en loopt er vanalles langs de kan af.
 
Ik denk dat het DIN 51 moet zijn, is een maat die ik vaker tegen kom als ik even in google duik. Din50 kom ik niet tegen.

Ik heb een link naar een online winkel voor dit product maar weet niet of het gewaardeerd wordt als ik die hier plaats?

Edit:
Ik plaats hem hier gewoon in en als dit niet de bedoeling is dan verwijderen we het berciht weer. Het is gee concurent of iets dergelijks..

http://www.jerrycanshop.nl/jerrycan-toebehoren/kranen.html
 
DIN 51 is het niet, is te groot want die had ik ook al van mijn werk meegenomen. Helaas hadden we geen andere maten liggen.
 
JC-Chris;313395 zei:
1) Frogs | 5 liter
2) Brian | 5 liter
3) mercedes bas | 5 liter
4) Denn! | 5 liter
5) Evertg6 | 5 liter
6) Mark1986 | 5 liter
7) Tiemen | 5 liter
8) Strooyer | 5 liter
9) rallimart | 5 liter
10) inge | 5 liter
11) Skippie 5 liter
12) RedCat | 10 liter
13) The_Gent89 I 5 liter
14) Patrick RWD | 10 liter
15) freddyevo2 | 5 liter
16) BC911 | 5 liter
17) Yorick | 5 liter
18) SLK | 5 liter
19) Mr MvD | 5 liter
20) Joost91 | 5 liter
21) Erikjeeh | 5 liter
22) Wernerbr42 l 5 liter
23) Kristof S. | 5 liter
24) Woody | 5 liter
25) gixxeraddict I 5l
26) JC-Chris | 5L


Ik dacht dat Woody 6 liter was
 
Wat is hiervoor nou een goed kraantje? Gewone gallonkraantjes passen (uiteraard) niet...