• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Magifoam 5 liter - zeer aantrekkelijke kortingen (tot 46%!) Etiket in openingspost

Even wachten tot de dap set weer op vooraad is en dan komt ook mijn bestelling eraan.

Echt top deze actie ook weer!
 
Jéééééh... morgen of vrijdag incl. de foamkit HD van autobrite ophalen :)^

Volgens mij gaat het massaal sneeuwen dit weekend....:D
 
En inmiddels in perfecte staat gearriveerd.

Heb mezelf naast de Magifoam verwend met nieuwe Reload/ PB Natural Look/ Autofinesse satin tyre gel - tough prep paint preparator - power seal paint - tripple all in one polish - revive trim dressing/ Monello disco pads - edgeless foam pads - vetro bianco/ DJ sour power - BTBM/ iron-x soap gel en als toetje op de pudding een panel pot DJ rainforest rub (cadeautje van carclean).

Ik kan er nu weer even tegen en komend weekend al beginnen met het interieur te verwennen. In de feb vakantie (dat heb je als je in het onderwijs zit dan plan je alle grote klussen in/ rondom vakanties) de autofinesse inwijden zodat de auto weer goed beschermd is tegen alle pekel/ hagel sneeuw en wat meer we nog gaan krijgen. Ook de trims en banden worden dan verwend en gaan hopelijk weer mooi zwart worden.

Kon het niet laten om alvast wat geur te snuiven en de geur van de DJ producten is top, net als van de PB ( lekker tropisch), de Autofinesse producten ruiken wat minder (WD40- achtig) behalve de tyre gel die lekker naar zuurtjes ruikt. Iron-x gel ruikt hetzelfde als de spray variant.

Carclean dank voor de snelle verzending. Top - zoals altijd! :)
 
Helemaal nieuw hier en wil 5L bestellen kan dit en hoe doen we dat?

heb Magifoam in winkelmandje maar zie niet goed waar code in te vullen ?

hoop dat t nog kan?

alvast dank voor hulp.

thanks SB
 
Als je het product in je mandje hebt gegooid, zie je onderaan in het rood omcirkeld staan waar je de actiecode moet invoeren vóórdat je op afrekenen klikt.

Naamloos_zps8abcadbf.jpg
 
@Nicknameless...thanks geregeld :)

morgen even telefonisch de lijst doornemen (ff checken of de foamlans past op mn karcher) en dan bestellen maar en aan de gang met mn nieuwe hobby.
 
Omdat de etiketten niet beschikbaar waren hebben we de meeste actie verpakkingen verstuurd zonder etiket.

Het etiket voor de mensen die hem niet hebben en de verhouding niet weten:
etiket.jpg
 
vandaag geprobeerd met de autobrite foamlance.
Dit had ik veel eerder moeten doen geweldig het liep er bij mij niet erg goed vanaf maar tijdens het afspoelen 15 min later bleef er nog maar weinig vuil opzitten.
ik had wel 1 op 4 gebruikt omdat het aardig onder zat deed precies 1 complete ford focus met een 750ml fles.
helaas geen pictures maar die komen de volgende keer wel.
 
CC crew nog van harte bedankt voor deze mooie groupbuy en de super service zoals we die van jullie gewend zijn!