• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.767
200
Berkel en Rodenrijs
De groupbuy is een succes gebleken. Alle 45 stuks zijn verkocht. De groupbuy is daarom ook gesloten.

Op veler verzoek zet ik hier een group buy op voor de Universal Pad Washer.

Helaas is de Universal Pad Washer door patenten erg duur en lijkt Grit Guard de enige te zijn die verdient op deze pad washer. Bovendien is het transport naar Nederland erg kostbaar door grote volume van de pad washer. Ondanks dat kunnen wel wat met de prijs doen en dat is als volgt:

Normale prijs is € 159,-

Prijs bij inschrijving van 4 kopers € 135,-
Prijs bij inschrijving van 6 kopers € 125,-
Prijs bij inschrijving van 8 kopers € 115,-

Prijs bij inschrijving van 15 kopers € 105,-

Beschouw deze actie als een coulanceactie richting onze klanten. :-b

Heb je interesse, zet je naam dan op de lijst:

1) ....
2) ....

Ennuh.... Bij 10 kopers? 12 kopers? En wanner word die gratis? :-b

Heb zeker intresse maar moet even de financiën in de gaten houden.
Als er een datum bekend is hoor ik het graag!

€ 115,- is de scherpste prijs die we kunnen maken. Dus ook bij 100 man is het 115,- p/s

Oh ja, het is in samenwerking met Grit Guard, zij willen eenmalig wat extra voor ons doen om deze prijzen te kunnen geven. :party

Wanneer stopt de inschrijving? De rekening moet hier in gaten gehouden worden :-" Aangezien ik morgen even naar de autospuitert moet omdat er vandaag een baksteen op de voorkant van de auto is geland :'(

Jij hebt ook pech ook zeg... succes!

Tnx, zit niet echt mee de laatste tijd met de auto, staat de laatste tijd meer bij de spuiter dan thuis.
Maar deze groupbuy neem ik gaarne mee, vandaar even de sluitingsdatum afwachten, dan kan ik misschien mee met de volgende salarisronde :lol

Naja, heb ik dikke pech deze keer. Ik kon er niet meer op wachten en heb 'm vorige week rechtstreeks in de States besteld, voor $ 134,99 :-/
Volgende keer beter dan maar. :)

Ja daarom zeg ik, dikke pech. Zou in principe goedkoper uit komen, maar die € 115 in totaal zal ie absoluut niet redden.

Misschien moet ik eerst een pad washer kopen:ja

Dan komt de Dap vanzelf:lol
beide apparaten zijn me zondag niet tegengevallen
met dank aan Bartr123 waarvan ik ze mocht proberen.

@alteaniels Gewoon doen :lol

Nu de DAP kopen en je op de lijst zetten voor deze groupbuy.
Loopt toch tot eind vd maand dus de kosten van padwasher vallen dan onder de onkosten van volgende maand.
Ja, creatief boekhouden is een kunst :rules

1) Abarth
2) Fluffy
3) TiTaTovenaar Tinus hehe
4) MrSandman
5) Werner
6) Snitser

1) Abarth
2) Fluffy
3) TiTaTovenaar Tinus hehe
4) MrSandman
5) Werner