• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Guntherm

guntherm

Detailing rookie
18 apr 2009
41
0
Hey iedereen,

Ik ben Gunther, lees hier al een tijdje mee op het forum. Kben in het bezit van 2 wagens: toyota Corolla (2006) en vw Passat(2009).
Wonen nu bijna een jaar in zweden, vooral voor ons zoontje was altijd ziek aan zijn luchtwegen en de rust en de natuur opgezocht.
3de bestelling van carclean is onderweg naar hier :jippie :jippie ongelofelijke goede service :-)^

Grtz,
Gunther

Hey Gunther! Ik heb je foto's gezien hoeveel troep er op je auto kan zitten daar... dan mogen wij echt niet klagen met een beetje pekel!

Dibbuz zei:
Hey Gunther! Ik heb je foto's gezien hoeveel troep er op je auto kan zitten daar... dan mogen wij echt niet klagen met een beetje pekel!

Echt verschrikkelijk hier:( . Gelukkig mogen we hier in de winter met spijkerbanden rijden, ondanks dat ze zoveel strooien liggen veel wegen er nog heel gevaarlijk glad bij.
Thanks voor de leuke reacties :-d

DSCF2075.webp

DSCF2065.webp

DSCF2061.webp

Ahhh, nog meer scandinaviers hier............en inderdaad, lijkt wel of die afgesleten spijkers als een magneet tegen je auto opvliegen.
Hier (NO) rijden ze er ook nog veel mee.

Wow!

Dat zelfs nederlanders uit buitenland (dit geval Zweden) Zelf hier komen aan melden, en en dat er nog producten naar toe gestuurd worden ook vanuit hier, dat is pas service! :-d

Oh welkom ook! :ja

(Maar ja, Friesland vinden ze ook al het buitenland, dus eigenlijk is het niet eens zo gekke vreemd) :weetniet

Welkom op dit gezellige internationale forum. Een goede stevige sealant lijkt me geen overbodige luxe in jullie omgeving.
Wat betreft je zoontje ? Heeft het nut dat je daar bent gaan wonen ?
Is de lucht daar echt zo schoon of is de lucht hier in Nederland gewoon zo verrot ?

Veel plezier in elk geval. Leonneke

Leonneke zei:
Welkom op dit gezellige internationale forum. Een goede stevige sealant lijkt me geen overbodige luxe in jullie omgeving.
Wat betreft je zoontje ? Heeft het nut dat je daar bent gaan wonen ?
Is de lucht daar echt zo schoon of is de lucht hier in Nederland gewoon zo verrot ?

Veel plezier in elk geval. Leonneke

De lucht is hier heel veel beter, met mijn zoontje zaten we bijna om de 2weken bij de pediater en moest ie steeds antibiotica nemen:(
Nu heeft hij alleen nog last van af en toe een gewone verkoudheid en de tijd dat we hier wonen nog geen antibiotica moeten nemen.
Vorig jaar zijn we voor een paar weken terug naar België gegaan en na 2weken was de kleine man al terug ziek:-/

Welkom,

Mooi land Zweden, Vorig jaar ben ik in Arvika geweest en pas ben ik nog in Stromstadt en Gothenborg geweest. Het valt op dat mensen daar meestal netjes aan de max. snelheid houden.

Welkom Guntherm.

Wel mooi dat je het gelukt is om je leven om te zetten en naar zweden te verhuizen.
Lijkt me geen gemakkelijke taak.

Mag ik vragen wat je van beroep doe?

ThaBird zei:
Welkom Guntherm.

Wel mooi dat je het gelukt is om je leven om te zetten en naar zweden te verhuizen.
Lijkt me geen gemakkelijke taak.

Mag ik vragen wat je van beroep doe?

Natuurlijk mag je dat vragen, werk hier in de bouwsector als timmerman.

roger zei:
Welkom, Mooi land Zweden, Vorig jaar ben ik in Arvika geweest en pas ben ik nog in Stromstadt en Gothenborg geweest. Het valt op dat mensen daar meestal netjes aan de max. snelheid houden.

Ik ken de regelgeving in Zweden niet, maar in Finland hangt de boete af van je inkomen.... ook daar wordt netjes gereden, alleen die taal! Zweeds is nog wel enigszins te begrijpen, maar voor Fins moet je gewoon ladderzat zijn x-]

Welkom op het forum!

Afgelopen week weer een bestelling verzonden (donderdag stond er een doos voor Zweden klaar, kan niet missen....)

Wat een pracht land is het! Veel detail en lees plezier.

Leon1987 zei:
Welkom op het forum!

Afgelopen week weer een bestelling verzonden (donderdag stond er een doos voor Zweden klaar, kan niet missen....)

Wat een pracht land is het! Veel detail en lees plezier.

Kijk er weer naar uit, verwacht de bestelling nu elk moment. :jippie