• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gyeon bathe+

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
Hallo,

in de filmpjes van de bathe+ zie je dat men dit dient af te spoelen met de hogedrukreiniger.

is dit absoluut vereist, of kan het ook met de gewone tuinslang?

Dit kan gewoon, zou wel voor een "harde straal" zorgen.
Ik heb zelf de wetcoat gebruikt en met een tuinslang afgespoten werkt goed.

Op het laatst een harde straal en eventueel haaks op het oppervlak
De eerste slok water kan je gebruiken om het product wat te verdelen
Zonde om het gelijk weg te spoelen

al iemand geprobeerd om de bathe+ te foamen?

lijkt me ook super, na een goede wasbeurt nog vlug eens foamen, afspoelen en klaar! zo ben je zeker dat het product overal op de lak gekomen is.

Mss heb ik iets gemist.. maar het is toch Bathe+ aanbrengen op je washmitt en verdelen over 1 klein stuk lak. Vervolgens je whasmitt in een emmer uitspoelen en het grave water er uit schudden en wederom een paar druppels aanbrengen op whashmitt om vervolgens weer een stukje lak in te wrijven ???

ALFIrE;n414000 zei:
al iemand geprobeerd om de bathe+ te foamen?

lijkt me ook super, na een goede wasbeurt nog vlug eens foamen, afspoelen en klaar! zo ben je zeker dat het product overal op de lak gekomen is.
daar hebben we de wet coat al voor....

Ik ben helemaal Fan geworden van se Bathe+ paps vind m ook geniaal. Van alle shampoo's die ik gehad heb, z'n beetje wel van elk merk inmiddels. Is deze echt een blijvertje. Heerlijk ook voor de wintermaanden. Straks van het voorjaar maar twee flesjes gewone Bathe bestellen 8-)

Wij hebben hem tot nu toe altijd als gewone shampoo gebruikt. En als je je auto een beetje goed behandeld hebt. Dan blijft de Bathe+ een makkelijke en snelle toevoeging geven in deze periode.

misschien maar eens puur wassen, en dan met een goede straal afspuiten. Zien wat dat gaat doen,....