• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon coatings op interieur

nperdaen

Detailing rookie
17 sep 2013
67
0
44
hallo

ik zat zo onlangs eens te denken
aangezien de producten van Gyeon zo goed zijn en voor lakken ideaal is om lichte krassen tegen te gaan zat ik zo te denken wat dat zou geven mocht je met bvb de Gyeon Trim delen van het interieur mee behandelen
ik heb het hier dan over het dashboard (het scherm van de wijzerplaten,delen van de middenconsole die chrome of laklaag hebben)
delen van de deurpanelen etc

ik zou het niet doen voor het waterafstotende eigenschap maar eerder om het oppervlak te beschermen
neem nu bvb het deel van de wijzerplaten dat is meestal afgedekt met PET afdekking (soort doorzichtige pvc)
als je dat reinigt krijg je na verloop van tijd kleine krasjes in de pvc

dus zou je dat niet kunnen tegengaan met een behandeling van Gyeon Trim of iets

benieuwd naar de antwoorden

super

denk ik morgen eens te proberen
maar wat met de View? die is toch waarschijnlijk iets harder dan Trim
zou het aangeraden zijn om het LCD sherm in de middenconsole te behandelen bvb ook

Warmte is geen probleem, je moet bij (LCD)schermen eerder letten op anti-reflectie coatings dat zal geen goed idee zijn met een coating. View is gemaakt om te hechten op glas, dus die zou ik niet op kunsttoffen gebruiken.

denk ik ik eens te proberen binnenkort op een verborgen plek en zien wat de reactie is
vandaag zal het niet lukken aangezien het niet zo'n ideaal weer is (veel wind en af en toe regen)

wel vandaag al eens om hulp middelen ervoor gaan
van het scherm kun je idd wel gelijk hebben en gaan we dan natuurlijk ook niet doen ;)