• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Silk Dryer

Ik heb de Gyeon Silk Dryer vandaag voor het eerst kunnen gebruiken.
Wat een heerlijke droogdoek!

Ik heb een VW Passat 3c Variant, een grote station dus.
De Passat staat in de Wolfgang Fuzion Concours wax.
De sheeting van deze wax vind ik erg slecht, er blijft dus aardig wat water op liggen.
Maar deze doogdoek kreeg de hele auto droog, zonder dat ik de doek hoefde uit te wringen.

Voor mij een blijvertje dus.
Gebruikte hiervoor de Monello Senza Aqua.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Jup. Mijn AutoFinesse doet het vele malen beter. En zelf met de CG Miracle Dryer en de Monello krijg ik alles in 1 keer droog. Ook een S- klasse maar goed ieder zijn ding.
 
tembaco;n431401 zei:
Jup. Mijn AutoFinesse doet het vele malen beter. En zelf met de CG Miracle Dryer en de Monello krijg ik alles in 1 keer droog. Ook een S- klasse maar goed ieder zijn ding.
Ik heb de dodo droogdoek en die bevalt me ook goed hoor, doe ik een altea xl in één keer mee!
 
Vandaag met de monello sensa aqcua een paardentrailer gedroogd, zonder uitwringen.

volgende week de gyeon maar eens proberen op de auto.
 
Mijn Monello Senza Acqua is niet meer nieuw, maar ik heb toch de indruk dat de Gyeon Silk Dryer iets zachter is dan de Monello oorspronkelijk was.