• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Trim

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
Hey,

misschien een domme vraag, maar moet je dit product ineens of snel opgebruiken, of is het na bv 1 jaar nog goed?

bij sommige andere gyeon producten wordt aanbevolen om na opening snel te gebruiken.

ik zou de trim nu gebruiken voor de auto van het vrouwtje. bij de mijne is het (nog) niet nodig, maar lijkt het leuk om toch in arsenaal te hebben.

• Leuk
Reacties: Svenn21
Bij mij staat een trimbehandeling ook op de planning en ik heb het al een tijdje liggen. Ik wacht op een goed moment.

Ik kan je dus niet vertellen hoe lang het houdbaar is na opening (ik kan het ook niet vinden op de verpakking of handleiding), maar wat ik wél weet is dat je het pipetje waarmee je het spul op je doekje doet, NIET in het flesje laat zitten als je klaar bent met de behandeling. De bovenkant van het pipetje is poreus, dus als je die erin laat staan dan wordt de trim hard in het flesje en heb je de binnenkant van het flesje mooi in de trim gezet.
conv_1978.webp

Deze vraag heb ik ook al eens aan de heren bij Carclean gesteld,
Hierop zijden ze dat je hem zeker niet met de pipet er in moet opbergen, dan kan het middel uitharden in het flesje, omdat de pipet niet 100% afsluit.
Met de dop er goed op, donker en droog bewaren dan moet dit toch vrij lang goed te houden zijn.

• Leuk
Reacties: Donny
Ik heb het flesje na een half jaar weer eens te voorschrijf gehaald en snel getest op een Seat Leon,.. Het werkte nog prima zoals te zien is op de foto's.

conv_2316.webp

conv_2317.webp

conv_2318.webp

Op de laatste is het verschil goed zichtbaar

• Leuk
Reacties: Donny