• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon WetCoat i.c.m. Bead Maker Paint Protectant?

Steve Jobless

Detailing trainee
4 apr 2022
42
40
Ik heb een beginnersvraag m.b.t. Gyeon WetCoat. Is het mogelijk om deze te gebruiken i.c.m. Bead Maker Paint Protectant? Dus eerst de WetCoat en dan Bead Maker? Is dat overkill of kunnen deze elkaar niet verdragen?

Daarnaast nog een gerelateerde vraag; Er wordt aangegeven dat je Bead Maker minimaal twee uur droog moet houden na verwerking. Helaas heb ik geen garage tot mijn beschikking. Ik was mijn auto altijd in een wasbox, maar ik kan deze natuurlijk niet twee uur lang daar laten staan ;) Hoe zit het qua stof en zand wat er in die twee uur op de lak kan komen doordat de auto buiten staat? Is dat een probleem? Zo ja dan is Bead Maker helaas niet geschikt voor mij ben ik bang.
 
Ik denk dat het weinig toegevoegde waarde heeft om Bead Maker na de WetCoat te doen en ook niet bijdraagt aan de kwaliteit van 1 van de producten; ik zou 1 van de 2 op een schone lak gebruiken.