• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Wetcoat of Gyeon Cure

Voornaamste redden om de cure te verdunnen is omdat het super zuinig in gebruik is, maar mensen snel de neiging/ gewoonte hebben om teveel te sprayen. Als je het verdunt kan je wat meer sprayen voor het zelfde resultaat zeg maar.

Vlekken heb ik overgens nog nooit last van gehad. Bij mij is het meer dat de cure de dons uit mijn softwipes trekt, en dat blijft dan op de auto zitten.
Daar heb ik geen last van als ik het verdun.

Ik verdun het zelf trouwens niet 1:1... Maar 2/3 cure en 1/3 demi water.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
@Zluyt - Thanx! :D

Ik spray ook vaak te veel. Met allerlei producten, haha! Maar snap nu waarom men het verdunt.

Ik meen mij te herinneren dat ik de Cure toen geprobeerd heb met 2 Peluche Verde's. Paar spraytjes op de ene doek, inwrijven en met de andere doek weer uitwrijven. Geen vlekken of pluizen. (Lucky me)
 
Het gaat meestal de eerste paar keer goed met de doeken maar na gebruik en wassen krijg je simpelweg pluizen. Bij mij zijn de enige doeken die NOG niet pluizen de MM Crazy Pile. Verdund scheelt enorm met doeken vreterij
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr en Nick1407