• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hai, hier weer een nieuwe op het forum: Marco

moparco

Detailing trainee
12 mei 2009
13
47
61
:) Geen idee hoe dit werkt maar vooruit maar.
Mijn naam is Marco en ben al jaren auto en motor gek.
Laatste jaren rijdt ik alleen nog auto en heb de motor , mooi opgepoetst , in de keuken gestald.:D

Ja ja klinkt vreemd maar keuken was groot genoeg dus staat best mooi:)^ . Het is een Honda CB750 uit '72.

Maar dit is een CAR site dus mijn auto's zijn ( in de loop der vele jaren gekocht)
- Opel Commodore A Coupe uit '71
Commodorejuffersweg.jpg


- Plymouth Sport Satellite uit '69
plymouth1.jpg

- Golf III sport 1.6CL uit '97 ( auto van de vrouw)
- en last but not least mijn pride and joy :)^ Scirocco 1.4 TSI '08
IMG_1292.jpg


Ben op de site terecht gekomen omdat ik dacht altijd goed bezig te zijn met wassen en poetsen maar daar blijkt NIETS van te kloppen.:schaam
Aangezien ik graag poets en nu zeker met de Scirocco kwam ik jullie dus tegen. Prima site en wat ik vooral belangrijk vond is het vergelijk van verschillende produkten.
Ik ga dus starten met ECHT schoonmaken en poetsen dus zal ik na veel lezen mijn keuze maken, het wordt waarschijnlijk een mix tussen Meguiars en Poorboys.

Nou bedankt allemaal voor de info die ik al heb gelezen en tot de volgende keer.
 
scenic zei:
Welkom op het forum ! eneeehhhhh......................foto`s zijn we gek op ! :rules
Ja je leest mijn gedachten maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.....:schaam !!
Wie helpt mij, ik dacht via 'plaatje toevoegen' en vervolgens krijg je dan (img) onderin je tekst waar ik niets mee kan.
:weetniet
 
Gewoon even de forumhandleidingen lezen :-" :

https://forum.Carclean.com/cc_postst100/De-hoe-upload-ik-een-fototutorial.aspx
 
stimpy68 zei:
Gewoon even de forumhandleidingen lezen :-" :

https://forum.Carclean.com/cc_postst100/De-hoe-upload-ik-een-fototutorial.aspx

Hhmmm, lastiger dan ik dacht. Zelfs met de forumhandleiding heb ik het niet voor elkaar gekregen. Toegegeven ik ben onervaren met uploaden van foto's dus kan iemand een knowno als mij uitleggen hoe dat werkt want ik wil best wat foto's plaatsen.

Thanks alvast.
 
Allereerst welkom Marco! Leuk wagenpark! Los van de oudere auto's vind ik de nieuwe Scirocco ook een mooie auto. Een collega van meheeft er een, een witte met dezelfde motor. Mooi ding.

Even wat hulp in het kort voor uploaden van foto's (de rest staat al in het andere bedoelde topic):
- ga naar (bijvoorbeeld) www.photobucket.com
- maak een account aan
- eenmaal ingelogd kun je foto's uploaden (door middel van 'Choose files') Deze foto's moeten ergens digitaal beschikbaar zijn, bijvoorbeeld op je harde schijf maar vanaf een sticky werkt het ook. De gekozen foto's staan dan in een digitaal fotoalbum.
- om foto's te plaatsen, moet je de gehele tekst in de regel IMG code kopiëren en vervolgens plakken in de tekst hier op het forum.
- de IMG code verschijnt al je met de muis over de foto heen gaat (was vroeger iets anders)
- let op dat je ook alle hoeken en haken kopieert.

Succes met foto's plaatsen, maar ook vooral met detailen!
 
Nou wat een warm welkom van iedereen, bedankt allemaal en wat een boel informatie al gelezen en gekregen! Voor het eerst op een forum maar dit werkt goed zeg. Vanaf 1984 heb ik de Commodore al en de Plymouth vanaf 1996. Ben 46 jaar en getrouwd en geen kinderen alhoewel ... de auto's... maar dat klinkt op deze site niet gek denk ik.
 
Bedankt , en ja het is zeker een aparte ervaring om daarin te rijden. Groot, de motor ( 5,7 ltr) hoor je (gelukkig) goed en voldoende power voorhanden. Moet wel zeggen dat hij er zeker niet strak bijstaat hoor dus hier en daar butsjes en krasjes (zaten er al in). Maar omdat de lak er verder nog redelijk uitziet heb ik het er nooit voor overgehad hem opnieuw te laten spuiten.
Het poetsen is met de zwarte kleur een dankbaar werk, t'is wel een berg werk!
plym7.jpg
satellite.jpg
 
Welkom Marco! Mooie auto's heb je :)^

Je hebt me overigens ook wel nieuwsgierig gemaakt over hoe een motor in je keuken er uit ziet :D