• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo alle Detailers van Nederland

Overlord

Detailing addict
16 mei 2009
36
52
Zo weer een forum om bij te houden, Ik woon vlak bij Tim in de buurt en ben sinds een klein jaartje ingewijd in het detailen van auto's.
Ik geniet van alle projecten die mensen ondernemen om hun wagen in beter dan showroomshine te houden/brengen. Ikzelf poets mijn wagen met Autoglym en er zou wel een detail op kunnen gebeuren maar heb er nog geen zin in. Samen met een maatje van mij zal ik het doen, hij heeft al meerdere auto's gedaan en als ik wil dan maakt hij een weekje vrij voor de mijne.

Leuk om hier alle truukjes te lezen en er over na te denken hoe ik het later zou kunnen doen.

Alleen het behandelen van mijn vinyl soft-top zou ik nu wel willen uitzoeken. Ik maak hem nu schoon met een sopje met groene zeep en een borstel wat prima werkt, maar ik zou willen weten wat er gebruikt zou kunnen worden om het vinyl wat langer mooi en soepel te houden.

Groeten, Paul

Je woont, zo te zien, in ieder geval vlak bij de bron van de materialen. :-)^
Welkom hier.

Alleen het behandelen van mijn vinyl soft-top zou ik nu wel willen uitzoeken. Ik maak hem nu schoon met een sopje met groene zeep en een borstel wat prima werkt, maar ik zou willen weten wat er gebruikt zou kunnen worden om het vinyl wat langer mooi en soepel te houden.

Allereerst welkom op het forum!

Vorige week heb ik mijn vinyl top van m'n mx5 behandeld met een cleaner en een protect en dat werkt echt super!!
Helaas is het goedje wat hen alleen in GB te koop en heeft mijn schoonvader dit mee genomen voor me.

Ik zou aan Tim vragen of hij dit ook heeft speciaal voor vinyl tops!!

Succes

Als je op de CC-site zoekt op cabrio krijg je een aardige lijst producten te zien. Zijn deze dan van een mindere kwaliteit dan dat middel uit de UK?

Allen bedankt voor het welkom,

@Jeffrey rally; Ja dat is waar!

@,V40Freak en JantjeV; maar welk middel is nu goed voor de behandeling van de soft-top??? Ik zal eens kijken naar de middelen die op de CC site staan, maar persoonlijke ervaringen hoor ik graag :lol

@DKBM
dcp3671wl5.webp

Heej, leuk dat je je ook hebt aangemeld :)
Blijft een mooie auto hoor, jammer van de motor voorin alleen :lol

Vergelijkbare onderwerpen