• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal. Dennis stelt zich voor.

dovdmeer

Detailing addict
16 mei 2008
689
65
50
Bergschenhoek
Ik ben nieuw in het echt resultaat gericht poetsen met goede producten, dus eerst via het Audiforum bij Carclean terecht gekomen, een paar producten gekocht en gebruikt, en ik ben nu ook een echte Meguiars believer...:grinning:

Ik rij trouwens in een A4 Avant...:)


Edit 2009: niet helemaal nieuw meer in het detailen...ook niet alleen meer een MEG's believer, maar meerdere producten...en aangezien er een nieuwe bolide is gekomen, nu maar eens wat beter voorstellen...:)

Ik ben Dennis uit Rotterdam, getrouwd en een dochtertje van 2. Ik ben werkzaam als It-er bij Heineken...(nee, helaas geen gratis bier...:sob:

Zodra dit forum publiekelijk online was, heb ik me aangemeld. Inmiddels redelijk verslaafd aan de Poorboys geuren en kleuren...:heart_eyes:
De DAP is in bezit, maar nog nooit gebruikt helaas, maar dat komt helemaal goed...:) Een foto van mijn collectie heb ik nog niet...Ik was begonnen met het 5 stappen plan van MEG's op aanraden van Tim, maar ja...de meeste weten wel hoe dat gaat...dit proberen, dat proberen...en zo is de collectie gegroeid van een kleine Ikea bak naar 2 grote ikea bakken...Nog niet overdreven veel, maar meer dan ik eerst gedacht had eigenlijk...:D

Nóg maar een keer de foto's van de bolide...:grinning:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom! Er zijn genoeg andere goeie merken naast Meg's hoor, we moeten van jou ook een Poorboys believer maken :D
 
sjoerdnijhuis zei:
Uber bak Dennis!!! :cool: echt een waardig varvanger :)^

Veel plezier ermee!
En zie hem graag in het echt ;)

Komt helemaal goed! Ik heb toch in ieder geval een DAP cursus van Tim en consorten, en de meetings zijn altijd leuk...dussuh...:)^
 
Prachtige A4!! Audi blijft een klasse apart. Veel plezier met je aanwinst en houd hem heel (en schoon :)