• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Allemaal...

RuudManta

Detailing trainee
12 aug 2013
9
32
Hey ...

Ik ben Ruud en woon in Eijsden, al vroeg begonnen met poetsen....was ook mijn eerste bijbaantje bij het schildersbedrijf op zaterdag alle busjes poetsen... eigenlijk altijd wel een hobby gebleven van me dat poetsen.. heb een cursus gevolgd voor uitdeuken zonder lakschade dus dat doe ik ook af en toe..

Verder poets ik mijn eigen auto's en die van bekenden/familie die hem eens goed gepoetst willen hebben..

Poets nog redelijk op de klasieke manier maar begin me steeds meer te orienteren op de nieuwe merken en producten op de markt.. wil ook van MG de overstap gaan maken naar PB

poets nu met een rotary, een DAP900v2 festool 5000 en 11000 en de rest eigenlijk met MGproducten en als laatste de M16 erop.
Heb al veel gelezen en geleerd van de echte poetsers hier en hoop dat nog lang te kunnen doen!

Hier wat foto's van mijn auto's en motor en mijn laatste poetsproject:

Mijn Manta A 3.012v 1971 monzablaumetallic:

8437033894_4de58fe6ff_b.webp

P30632002.webp

P30630100.webp

Mijn dagelijks vervoer : Vectra B 1.8 16V onyx:

P58592708.webp

P58585303.webp

P6130571.webp

De Honda Fireblade 900RR:

P30647203.webp

En mijn laatste poetsproject waarvan ik nog steeds spierpijn heb:

P30667905.webp

Welkom! En inderdaad, de Opel Manta....... :love wat een schitterend machien! Zou daar wel meer pics van willen zien!
Vraagje; je fotolocatie van de Manta, waar is dat ergens?

Thanx allemaal!

@peet, ik zal binnenkort nog wat foto's erbij zetten... De locatie is een oude loods van de NS in Venlo De mantaclub had daar een fotoshoot dag georganiseerd twee jaar geleden.

Die Manta 8-())

Toen ik keek achter mijn eerste auto stond de Manta A zeer hoog op mijn verlanglijstje, jammer genoeg waren ze toen te duur voor mijn budget. Blijven echt schitterende wagens...