• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

Ja he, ik ben begonnen met een brommobiel (whoops) toen een golfje 4 gti met een bijzondere kleur blauw lc5h, daarna een leon 2.0tdi uit 2011 met 240pk 500nm en nu rijd ik een audi s4 4.2 v8 die van de buitenkant en binnenkant superstrak is! Ik wil hier wat meer info vinden over het behandelen van de lederen stoelen en achterbank, en andere diverse delen maar dat ga ik hier heus wel vinden tussen de 100duizenden berichten
 
Hierbij 2 fototjes nog geen shoot ofzo gehad. Meteen vraagje om jullie mening, donkere of lichte wielen? als ik eindelijk mn wielen eronder heb ga ik de hoogte iets aanpassen en een shoot doen

20180715_113104.jpg
20180503_202937.jpg
 
Welkom op het forum!
Deze spiegelkappen zijn typisch voor de S en RS modellen en zou ik persoonlijk zo laten. Al nagedacht over een wrap?
Tinten en donkere velgen zou al nice zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet over nagedacht, je bedoeld parts neem ik aan? Ik vind persoonlijk die spiegels ook wel iets hebben, houd de luxe nette stijl een beetje en word het niet zoals de meeste het hebben..(zwarte wielen pikzwarte ramen zwarte logos, al het chrome zwart), dat vind ik stoer op een zwarte rs6 of een zwarte m4 een opagrijze auto moet een beetje opa blijven daarbij hoor ik inderdaad veel over donkere wielen en tinten van de ramen ! Misschien is overwegen hoor graag ieders mening hoeveel % raad je aan? Ze zijn origineel al getint.
 
Nee de gehele auto! Het beschermt je lak en ik vind het persoonlijke wel mooi als je er de auto voor hebt. Een vriend van mij zijn A7 staat nu bij de wrapper voor een mat denne groen wrap. Die spiegels inderdaad lekker zo laten ;)

Ik zou qua % voor maximaal gaan, zowel voor als achter. Gewoon professioneel laten doen bij een goed aangeschreven bedrijf. Er zitten namelijk een hoop prutsers tussen.
 
Een maatje van mij doet het ook, ook een officieel en bekend bedrijf. Zal er een over nadenken en met hem over hebben , bedankt voor je reactie en mening!
 
Een 4,2 liter V8!?

Man, man, daar kan je tegenwoordig in Vlaanderen alleen van dromen. :sob:
Onze roverheid heeft al jaren geleden wagens met potente motoren in de ban geslagen. De grootste motor die ik tegenwoordig in de garage heb staan (de leasingbak van mijn echtgenote niet meegeteld) is een 1,5 liter met 125 pk. :pensive:

Je hebt in elk geval een erg indrukwekkende bolide. Veel plezier ermee! Zowel rijdend als poetsend. ;)

En wat die ramen betreft: persoonlijk zou ik die niet (laten) tinten. Een break (in opagrijs) met getinte ramen lijkt - wat mij betreft - wel erg snel op een kinderlijkwagen...

Met vriendelijke groeten, Alex
 
Jaa alex een 4.2 :joy: 344pk maar word straks iets aangepast zodat ik op 350 zit :rolleyes: bij ons op het werk hebben we ook alleen maar autos met lichte motoren, zon s4 is leuk maar heel lastig om van af te komen denkik... bedankt en komt goed!