• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

mfmeijer

Detailing guru
13 jul 2021
551
125
Groningen
Hallo!
Ik ben Marc, 27 en in het bezig van een prachtige Alfa Romeo Giulietta. Aangezien dit mijn eerste witte auto is, een beetje geschrokken hoe snel deze er vuil uitziet. Vandaar dat ik dacht om hem eens op de ‘juiste/correcte’ manier te wassen.
Ik ben begonnen met wat spullen die ik aangeschaft heb via de Giulietta facebook groep van een professional.
Nu vooral op zoek naar tips en tricks om deze hobby leuker te maken!
 
Welkom mede altist! Ben wel heel benieuwd naar je bella. Foto’s.

Dit forum zit gekoppeld aan een fysieke winkel en webshop. Hier vind je dus alle items die je nodig hebt om je auto netjes te houden.
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer
Hoi Marc en welkom!
Een witte auto is fantastisch! Totaal geen probleem met vuil, een zwarte lak is erger… Die van mij staat in een coating en met een wekelijkse wasje is hij zo weer schoon en glimmend. Lees je vooral in met tips en trucs en geniet van het proces.
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer
24FF0CAF-CA46-4566-AC2C-FB1D066BCCC0.jpeg

Hierbij een foto van mijn bella toen net de nieuwe velgen eronder zaten. De sticker is inmiddels verwijderd aangezien ik merkte dat deze niet goed vast bleef zitten en er zwarte strepen van kwamen aangezien vuil erachter bleef zitten.
Nu nog opzoek naar een goede velgen wax en een glassealant voor de volgende stap.
 
Welkom op het forum en ook ik heb een witte ook deze staat in de coating en ja is snel smerig maar met wasje weer zo schoon en fris.
 
  • Leuk
Reactions: mfmeijer