• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

Derik

Detailing rookie
12 sep 2026
1
15
Hoi Allemaal!

Ik ben Derik, 37 uit Lelystad. Mijn eerste auto was al een lease auto van de zaak en voor het eerst na 17 jaar een elektrische auto – Zeekr 7GT Privilege.
Bij iedere auto die ik mag ophalen bij de dealer begin ik met de beste intenties om de auto netjes te onderhouden op de hand maar dit verwaterd uiteindelijk en rij ik uiteindelijk door een straat heen met schuurpapier borstels. Dan heb ik weer direct spijt en tegelijkertijd denk ik dan, ja waar maak ik mij eigenlijk druk om.

Nu heb ik bij carclean weer de hele mikmak besteld, en gaan we het weer proberen. Over deze lak is nog geen enkele wasbeurt geweest, ga nu als eerste beginnen met het reinigen en de Gtechniq Serum light coating aanbrengen gevolgd door de EXO V5.
Dan is het zaak om hem denk ik PH neutraal met de hand te onderhouden. We gaan het meemaken!

• Leuk
Reacties: Jurjenz en WouterR