• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

leukejongen22

Detailing rookie
29 jul 2009
1
0
Hallo allemaal,
Mijn naam is Job en ik ben 29 jaar.
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik een grote fan ben van auto,s en motoren het poetsen en mooi maken daarvan.
Zelf ben ik de trotse eigenaar van een Nissan Maxima QX 3.0 v6 automaat uit 2000 De gedomineerde koningsklasse biedt Nissan de Maxima QX. Een modern vormgegeven reisauto met alle luxe en comfort van een hogere klasse tegen een veel lagere prijs.
Ik ben een Meguiar’s fan en gebruik dit product al geruime tijd. Via de webwinkel Carclean.com ben ik ook in contact gekomen met andere producten. Ook heb ik een poetsmachine met poets pads. Leuk om op dit forum de leuke verhalen te lezen van andere mensen en hun ervaringen betreft produkten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Job.

Ik moest de op een na laatste zin effe goed lezen. Ik dacht dat er stond: 'Ook heb ik een poetsmachine met poespas'.
Ik dacht nog 'Hey, same here' :rules