• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo, een poetser erbij...

Knutselsnoopy

Detailing trainee
12 jun 2013
2
22
46
Hoofddorp
Hallo, ik ben Wendy en woon in Hoofddorp. Getrouwd met Vinniepilon (ook op dit forum).

We hebben een Audi A6 en een VW Up! (3x raden wie waar in rijdt:-)^ ) En we zijn allebei poetsgek, als het de voertuigen betreft.

Inmiddels heeft Vinniepilon al een assortiment aan spullen besteld, gisteren deel 1 ontvangen en vandaag deel 2. Aangezien mijn Up! er pas een week is, ga ik eerst voorzichtig even kijken wat ik wel en niet kan doen met mijn verse lak. Maar wassen ga ik zeker, want na een weekje rijden, zit er al genoeg stof en troep op en daar kan ik mij aan ergeren.

Mijn vorige auto was een Toyota Aygo en ook daar waren we al flink mee aan de poets.

Ik ben aangestoken door mijn vrienden op het Up! forum en Vinniepilon heeft daar een flinke bijdrage aan. Want wassen deed ik al zelf, maar nu gaan we het ook echt goed doen. Gezellig van het weekend, samen de auto's wassen en poetsen ;-)

Welkom op het forum,

Leuk een stelletje op het forum haha! :lol

"Wat een geluk dat jij in de A6 rijdt en hij in de Up!" rofl