• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo, freakske stelt zich voor...

freakske

Detailing rookie
18 sep 2009
30
0
Hallo, ben Dave. Uit België afkomstig :-b , sinds gisteren 32 geworden, en heb het virus ook stevig te pakken. Ook al veel gelezen en geleerd van het forum, thnx voor alle tips!:)^ Ik rijd met een seat leon
Heb voor mezelf ook al een aardige collectie uitgebouwd van producten, en kan niet wachten tot het weer opwarmt om ze te kunnen gebruiken. Op mijn verlanglijstje staat nog steeds een universele padwasher en nog een aantal produkten....Van padwasher twijfel ik echter nog....
leon.jpg

groeten, Dave
 
welkom!

mooie wagen!

waarom twijfelen aan de padwasher? ik zou deze zelf wel graag hebben, vind aleen de prijs een beetje hoog
 
Welkom op het forum, hoe meer belgen hier hoe beter :D
Ik ben ook wel benieuwd naar je collectie producten, welke merken gebruik je vooral?
Een padwasher is inderdaad redelijk duur, maar wel handig voor de vlakke pads proper te maken. De compressor pads geraken er nogal snel in beschadigd vind ik.
 
Alvast bedankt voor de info: heb net compressorpads aangekocht. We zullen deze dus manueel blijven uitwassen
Merken waar ik mee werk: poorboys, monello, menzerna, dodo juice, chemical guys.... ;)
 
Welkom!! Mooie Leon, schtiterende kleur. Heb je die zelf naar Topsport omgebouwd? Heb er zelf Aeroblades (en de armen van een Golf4) op de Leon laten monteren en een Skoda Fabia achterwisser (de standaard wisser ziet er niet uit). Hoe ben je aan het embleemloze voorgril gekomen?
 
Ja, heb hem zelf omgebouwd, en idd, de armen van een golf 4 gemonteerd en de skoda fabia achterwisser heb ik ook geplaatst. Idd, standaardwissers zien er niet uit. De embleemloze voorgril heb ik een aantal jaren geleden via ebay duitsland op de kop kunnen tikken.
 
Donders, die zie je namelijk echt nergens. Nu alleen nog een ander interieurtje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey al vast bedankt voor het aanbod maar er steekt een beige leder interieur in ;) maar is op foto ni goe te zien ;}

ps kan het zijn dat ik vorige week niet bij jouw heb geweest op de winkel ;)
 
:schaam Zat al te twijfelen of het nou leer was of niet hehehe.

Ik wil nog graag het Cupra R Recaro (stoffen) interieur. Die vind ik zoooo mooi maar bijna niet te krijgen en als het al te krijgen is dan is het erg duur.
Wat voor motor ligt erin?

Edit: das waar ja! :party: Donders hahaha, ik word oud (gelukkig maar :)_[] )
 
Helaas aron, niet het Topsport grilletje (dit is meer kippengaas) moet honinggraat zijn en dezelfde kleur als nu.
 
Idd dat zou de max zijn alleen de prijzen gaan hier ook redelijk hoog in belgie als je het al tegen komt :s

en de motor is momenteel een 110pk ;)