• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo iedereen

Bernard100

Detailing rookie
25 apr 2014
2
0
Hallo,

Ik ben Bernard 22 jaar oud. Ik kom uit de regio Barneveld. Provincie Gelderland midden van het land. Ik heb een aantal jaar terug wel eens wat auto's gepoetst. Stelde niet veel voor. Was net 18 en poetste mijn Renault Clio.

Volgende week mag ik mijn tweedehands gekochte auto ophalen. het gaat om een Audi A3 2.0 TFSI uit 2008, 5-deurs, panoramadak, automaat. Kleur: Daytona Grijs. Hier ben ik dus best wel wijs mee.;-p En natuurlijk moet deze glimmend voor de dag komen. Bij de aankoop van de auto zag ik best wel wat gebruikerskrasjes (handvatten portier, steenslag etc). Maar polijsten doet wonderen als ik de foto´s hier op het forum bekijk.

Nu ben ik al aan het rondsnuffelen op Carclean.com. Maar om echt goede resultaten te halen dien je toch behoorlijk wat spullen aan te schaffen, te oefenen en tijd ervoor te hebben. Ik weet nu van mezelf al dat dit niet gaat goedkomen. Waar ik naar op zoek ben is om samen met een ervaren poetser op bijvoorbeeld een zaterdag of doordeweeks, de auto eens flink onderhanden te nemen. Uiteraard tegen vergoeding.

Dan heb ik de auto weer mooi strak. En op advies en met de juiste spullen kan ik de auto dan in topconditie houden.

ik hoor het wel.

Groet,

De betreffende auto
IMG_0775_zps717cd4ea.webp

IMG_0779_zps820e6de4.webp

Hoi Bernard, Ik heb ook m'n auto bij een maat van me laten doen, ben er zelf bij gebleven, zelf een stukje gepolijst. Dat werkte zo besmettelijk dat ik nu ook bijna al die spullen zelf heb gekocht :). Dus ga maar vast sparen haha. Suc6. Gr. Paul

hoi Bernard, zelf een keer een clinic gevolgd : www.auto-krassen-weg-poetsen.nl

Was leerzaam en heb laatst onze Peugeot 508 SW gepolijst met een DAP900, Polijsten is, als je een beetje handig bent, eigenlijk niet zo moeilijk. Geduldig en rustig blijven, de machine het werk laten doen. De spullen: een Dual Action polijst machine, pads, polijstmiddelen (simpel gezegd grof, middel en fijn) eventueel een kleurende wax of glaze en vervolgens een wax in 1 of 2 lagen en een hoop microfiber doeken om alles uit te poetsen.

Bedankt voor de reacties. Heb inmiddels wat serieuze pm berichten gehad, en een juiste autopoetsbeurt gaat goedkomen met hulp van een forumlid