• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo iedereen!

JanVen

Detailing trainee
23 mei 2016
9
45
47
Dronten
Hallo allemaal,

Ik ben Jan, 38 jaar en de trotse bezitter van een zwarte Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA.
Zwart is natuurlijk een top kleur om je lekker op uit te leven en dat doe ik ook graag. ;)

De auto heeft wel zijn sporen van de vorige eigenaar maar door het steeds erger wordende poetsvirus gaat ze steeds beter glimmen. En ik wordt zelf ook steeds kritischer waardoor mijn verzameling poetsspullen ook steeds groter wordt. Sinds kort heb ik zelfs een DAP900 in bezit en al een mooi begin gemaakt met polijsten. Daarvoor al flink op dit forum zitten lezen. En nu dus ook maar aangemeld. :)

De velgen hebben helaas ook stoeprandschade door de vorige eigenaar. Voor mij nog een wel een irritatie puntje want het zijn wel erg mooie velgen. Wie weet als ik nog een mooi (tweedehands) setje tegenkom dat deze nog wel eens vervangen worden. :D

giulietta.webp

Bedankt iedereen!
Ja, de DNA knop is leuk, hij staat erg vaak in D :innocent:
Het plan is om binnenkort nog een beetje extra vermogen te krijgen door tuning. Schijnt de DNA erg ten goede te komen. :imp:
Nu eerst weer wachten op een droog weekend om verder te gaan met polijsten. :sun::cool:

welkom Jan veel lees plezier hier op het forum.

die velgen zijn netjes te repareren, door de rand te plamuren en plaatselijk te spuiten

• Leuk
Reacties: JanVen
Mijn huis woont in Dronten. Maar ik ben er nog niet over uit of er een keer nieuwe velgen gaan komen of repareren. Ook geen idee wat reparatie kost, zeker de velgen voor hebben een keer goed een stoeprand of zo iets meegenomen.

Velgen maken is altijd goedkoper dan nieuwe set. Maar als het budget het toe laat, koop dan een mooie set GTA velgen...zou hem goed doen ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Misschien dat je hier iets aan hebt:
Dit is een filmpje van ChrisFix over hoe je je velgen 'refurbished'. (Dit is mét kappen in de velg)

Of als je meer plaatselijk wilt aanpakken:
(Zonder kappen, enkel stoeprandschade)

• Leuk
velgen repareren afhankelijk wat er moet gebeuren kost dacht tussen de 35 euro (rand weer strak maken) tot 75 euro voor een gehele restauratie.

• Leuk
Dank voor de tips! :) Het tweede filmpje kende ik, de eerste was nieuw voor mij. Weet alleen niet of ik me daar zelf aan ga wagen. Kleine plekjes durf ik nog wel aan, maar toch bang dat ik het in dit geval erger zou maken.
Eerst de vakantie maar eens door en dan wie weet in het najaar. :D