• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hallo iedereen

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
hallo,hierbij stel ik me ff voor op het forum:ik heb sinds kort besteld bij en ontvangen van Carclean.com
ik ben al dik tevreden over enkele resultaten ,maar wacht vol ongeduld op mijn nieuwe wagen die suuuuuuper verzorgd zal worden.
betreft een renault grand scenic bose editie kleur B66 (= +- donkergrijs metaalkleur)
waarom zo n grote wagen:wij hebben 3 kids en die nemen af en toe ook iets mee in de auto en voor op reis is dit zeker nodig!!
ik ben woonachtig in Antwerpen-Deurne.

Welkom buurman,
Ik woon in Berchem... ben ondertussen een goed half jaar besmet, met dit CC virus.
Als je eens zin hebt om je auto grondig aan te pakken of graag wat advies wenst, ook Corsawim en Focusio , beide toffe collega's willen steeds helpen zelle !

Groetjes mini en véél plezier ....:-"