• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo medeforumleden

BMWmeister

Detailing rookie
3 mei 2017
3
15
31
Beste forumleden,

Ik ben Emilio en in het bezit van een bronzitbeige metallic BMW 325e type 1 (zie foto's onderaan). Het beestje is al op leeftijd en dat is te zien aan de lak. De swirls en steenslagputjes zijn mij dan ook een doorn in het oog. Diverse keren via google terecht gekomen op dit forum, wat toch the place to be lijkt te zijn voor wat betreft car detailing.

Omdat ik nieuw ben in deze scene zal ik allereest dit forum grondig doorspitten (handleidingen enz.) en een lijstje opstellen van de spullen die ik nodig heb. Daarna is het tijd om te wassen, kleien, polijsten, voeden etc.

Tezijnertijd zal ik het resultaat posten in het show off topic.

Mvg

upload_2017-5-3_14-59-10.png

upload_2017-5-3_14-59-25.png
 
Top auto 325 e(ta)motor iets minder pk dan een gewone 325 maar zuiniger .veel detail plezier met deze klassieker in wording.
 
Welkom met deze mooie bolide .....

Ga je hem ook terug brengen in originele staat, of 'gewoon' weer uiterlijk netter maken
 
Welkom hier!
Ik ben altijd gek op alle E30/E34/E32/E24 dus laat maar komen die foto's als je bezig bent!
Heb er zelf ook zo een gehad maar dan in het blauw, zelfde blok maar dan 2 deurs, en ik mis hem nog...
Ook een rode 320 type 2, 4 deurs gehad, niet zo fijn als de type 1 325 maar was wel in betere staat.

Veel poets en rijplezier iig.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Dank voor de reacties

Welkom met deze mooie bolide .....

Ga je hem ook terug brengen in originele staat, of 'gewoon' weer uiterlijk netter maken

De auto is volledig origineel (ook de velgen) en geheel vrij van roest. De lak wil ik inderdaad gewoon weer toonbaar hebben en de steenslag wil ik bijwerken. Ook een rood lederen interieur (zie voorbeeldfoto hieronder) staat op de bucketlist, maar als student zijnde moest ik helaas ook op de centjes letten.

upload_2017-5-3_23-34-40.png
 
Ga je er een rood interieur van een 7 serie erin zetten of heb je een rood E30 interieur liggen?
 
Ga je er een rood interieur van een 7 serie erin zetten of heb je een rood E30 interieur liggen?
Heb nog niets liggen, ben zoekende. Hopen dat ik eens een leukgeprijst setje op de kop kan tikken. Interieur van een e23 zal niet passen haha.