• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo!

Welkom en veel leesplezier op het forum.Ik heb hier ook al veel kennis opgedaan.
Ik kan er echt van genieten als ik mijne wagen aant het poetsen ben.De buren verschieten altijd hoeveel producten ik gebruik als ik aant poetes ben.
Verklaren mij een beetje zot,maar ik kan ervan genieten ;)
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Welkom. Je hebt je al goed ingelezen en lijkt al prima spulletjes te hebben aangeschaft. We zijn allemaal ooit beginner geweest.

Ook ervaren mensen leren nog steeds bij.

Geniet van je auto en hobby!
Dankjewel! Klopt, heb me al aardig ingelezen dankzij dit uitgebreide forum. En ik bezit inmiddels een detailing tas vol spullen, inclusief opbergboxen voor al mijn doeken ;) En het grappige is dat ik als peuter zowat iedere dag met mijn moeder naar de plaatselijke autogarage moest en zou, en dan kon ik daar zo een uur staan kijken...mijn moeder had niks met auto’s maar ik wel, haha! Het was kennelijk helemaal weggezakt tot aan nu, maar de interesse zat er dus al vroeg in.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas
Welkom en veel leesplezier op het forum.Ik heb hier ook al veel kennis opgedaan.
Ik kan er echt van genieten als ik mijne wagen aant het poetsen ben.De buren verschieten altijd hoeveel producten ik gebruik als ik aant poetes ben.
Verklaren mij een beetje zot,maar ik kan ervan genieten ;)
Ja heel herkenbaar dat genieten!