• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hallo

namorc5

Detailing rookie
7 feb 2010
10
2
hallo

ik ben Roman en ben sinds een dik jaar eigenaar van een C5 ph3
ik heb de auto nieuw gekocht en ben er super tevreden van..
echter 1 ding stoort mij enorm.. als ik in de garage erna kijk en ook in de felle zon zie ik allemaal swirls over de gehele auto...

nu heb ik via iemand op c5club de link naar hier gekregen en er ging een wereld voor mij open..:cool

dacht dat ik al dat ik mijn auto altijd prima deed onderhouden maar toch maak ik enkele foutjes
geen 2 emmers en een kunstof trekkertje om het water van de auto af te halen...

maar goed, nu gaat dat veranderen

maar ik heb nog een vraag..

ik wil graag gaan proberen om de swirls te verwijderen met de hand ( durf het niet aan machinaal) welk produkt kan ik hier het beste voor gebruiken???

Meguiars SwirlX Swirl Remover is dat aan te raden???
en moet ik daarna nog iets gebruiken??

alvast bedankt ..

thanks...

ik heb hier geneusd en ik wil toch enkele produkten gaan bestellen via hier..
met name de PB black... eens kijken wat dat met het zwart perle van de C5 doet...;-)

Welkom!
PB Black Hole voedt je lak (geeft diepte/glans) en maskeert swirls, wegwerken zal het ze niet doen.
Wat met de hand detailen betreft: weet niet echt welke producten daarvoor ideaal zijn, maar je zal ze wel vinden bij Carclean.

Iedereen die niet machinaal werkt, raad ik Autoglym SRP aan. Meer fillers dan Patricia Paaij !:lol

prima service van de firma

heb vandaag mijn bestelling mogen ontvangen, en ze hadden er een Microvezel doek bijgedaan...:-)^ :-)^

nu wachten op iets beter weer zodat ik de C5 eens onderhanden kan nemen....

zo ik heb de C5 onderhanden genomen en ik ben zeer tevreden van het resultaat...

wat vinden jullie???

http://rene.mycitroen.com/ronama/poorboys.JPG

Welkom natuurlijk Roman.

Mooie foto, maar onduidelijk om te zien of deswirls verwijderd zijn of gemaskeerd.

Hoe heb je de auto aangepakt?

nee hoor, de auto is van oktober 2008

en de foto van afgelopen weekend..

swirls zijn er nog idd, maar al veel minder

ik heb die met poorboys swirlsremover en met de hand verwijderd...
maar er zijn er nog wel hoor...
dan met balckhole en met de canuba wax van poorboys behandeld...

denk om hem echt swirlvrij te krijgen, ik zo'n dap moet aanschaffen..