• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Halloo

alexxer

Detailing rookie
20 okt 2013
26
0
Hoi, ik ben Alex 25 jaar en ben sinds kort actief begonnen met detailen.

Twee weken geleden heb ik een DAP500 gekocht en ben ik aan de slag gegaan.
Dit eigenlijk naar aanlijding van dit forum :-)

Zelf rij ik een zwarte peugeot 307 die binnenkort ook eens flink een schoonmaakbeurt moet krijgen.

Ik had al reeds wat producten van meguiars maar ik lees hier op het forum daar niet al te veel over terug.
Ik hoop door ervaring steeds beter te worden en de beste producten te pakken te krijgen.

In show off zal ik mijn resultaat laten zien van mijn eerste klus!

Groetjes Alex!!

Welkom! Zwart is altijd een dankbare kleur om mee aan de slag te gaan en het resultaat met een DAP en de goede middelen kan verbazingwekkend mooi zijn.

Welkom man en een duidelijke foto erbij zou leuk zijn :D

veel plezier op het forum en Mequiars is bij mij ook aardig verleden tijd aan het worden sinds ik op het forum zit...
dus tsja wie weet :D
Denk persoonlijk dat mequiars gewoon max aangeboden wordt op alle events waardoor "vele" dat wel als soort van hoofdmerk zien . ( kwa prijs klopt dat wel :D )
maar mijn ogen zijn al aardig geopend, de wereld van detailing is VEEEL groter :D

greeetzzz hollander

Thanks! Ja een foto van mijn auto zal ik nu maar niet plaatsen, denk dat ik gelijk verwijderd word met zo'n smerige auto :-"
Zodra ik de auto heb gedaan dan zet ik hem uiteraard in de show off.

:)