Goeienavond allemaal, mijn naam is Dirk en ik ben een Vlaming en al heel oud. Ik lijd aan het HAN-syndroom (Hou Alles Nieuw). Nu zal u denken, dat is niet zo erg maar het kan soms absurde neigingen te weeg brengen. Een voorbeeld: ik koop een nagelnieuwe boormachine. Zo’n nieuwe machine ziet er prachtig uit maar dat nieuwe is er binnen de kortste keren af. Stof en vuil, verfspatten, krassen... Dan zou ik er twee kopen: één om te gebruiken en één om nieuw te houden... Maar dat kan even goed met een fototoestel, een telefoon, boeken, schoenen... Enfin, u begrijpt dat dit met een auto wat duur zou uitvallen (en ook plaatsgebrek...) dus daarom ben ik er echt wel zuinig op, zoals men in Nederland wel eens zegt. Nu ziet mijn Subaru Legacy van 12 jaar oud er van ver niet slecht uit, maar neem “a closer look” en dan zeg je:”Die heeft wat TLC nodig”. Ik wil een poetsmachine (neen, geen twee dezelfde want ik ben ondertussen in behandeling daarvoor) Is zo’n DAP EVO kit, zoals die in de aanbiedingen, staan iets voor een volslagen leek? Van “uitslag en backingplaten” heb ik geen verstand, helaas. Wat zeggen de forumleden?