• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handpomp Foamgun Mengverhoudingen Topic!

in welke verhouding zou jij de Hyperwash gebruiken Patrick,.? Bijvoorbeeld voor de foam gun of de gloria?
 
De eerste hit op google leverde het volgende antwoord op, kijk en verbaas je :-"

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#sclient=psy-ab&hl=nl&safe=off&source=hp&q=+forum+carclean+hyperwash+schuim&pbx=1&oq=+forum+carclean+hyperwash+schuim&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=5726l9860l0l9991l22l19l3l0l0l0l112l1047l18.1l22l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=52e1f12e66e60ff6&biw=1277&bih=653
 
Vandaag de FM10 gebruikt met 9ml btbm,
had er iets meer van verwacht, dus de volgende keer gebruik ik eens de honeydew,

ik haalde trouwens wel precies 1 hele vectra ermee :D

we gaan het zien!
 
wellicht een rare vraag maar:


BTBM vraagt om een mengverhouding van 1:714

dus 1 ml op 1 liter


nou wordt er dus tot 9ml BTBM op 1 liter gebruikt.


stript dit niet je hele waxlaag??

wil het vanavond proberen met 5ml maar twijfel hierdoor wel hoor.

groet,

leroy
 
Inderdaad ik zou 1ml proberen, ik vindt dat andere allemaal aan de hoge kant.
Ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Als alles goed gaat krijg ik de fm10 vrijdag. Ben benieuwd.
 
Probeer eerst eens 4 á 5 ml Magifoam op 1 liter water Remko.
Afgelopen week heb ik 5 ml BtbM op iets minder dan een liter gebruikt en dat ging prima, waxlaag bleef ook prima in takt. Magifoam zou het nog beter moeten doen in de Gloria omdat dat een echte foam is.
 
Net met magifoam gewerkt met de FM10.

15ml magifoam was de perfecte combo op 1,5 liter!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb gisteren de fm10 binnen gekregen.
En vandaag gebruikt met een mengverhouding van 1ml BTBM + 20 ml bug squash.
Mooi schuimlaag, maar ik vond hem niet mooi egaal spuiten hij sputtert af en toe.
Hebben julie hier ook laast van.
 
5 ml BTBM en voldoende schuim!

bij het afspuiten kwam de sheeting al goed tot zijn recht, toen was de auto nog niet met de hand gewassen!!
 
5ml Magifoam op 1 liter water= 0.0 schuim heb nog flink geschud maar dat hielp niets. Was helaas bij de wasboxen en was vergeten de Magifoam mee te nemen.
Zal binnenkort even in de tuin testen met 10ml en 15ml, hoop niet dat het aan de Gloria zelf ligt.