• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Havanna

Mooie aanwinsten hoor!

Heb je al eerder ervaringen opgedaan met de Cobra pads? Ze lijken verdacht veel op de pads van Lake Country, met uitzondering van de structuur uiteraard.

Ja, de Cross groove pads vond ik echt heel fijn werken, ik vind zse minder "stuiteren" in vergelijking met de CCS pads van Lake. De pads draaien iets rustiger, maar da's mijn gebruikservaring hè ;)
En voor wat betreft de vergelijking met LC pads: als ik me niet vergis komen ze uit exact dezelfde fabriek :-d Structuur is dus alleen iets anders.

Die foamed wool heb je die al gebruikt ? Zoja ,hoe heb je ze terug zo mooi gekregen ? :)

Trouwens zeer nette uitbreiding !

Ps is de nieuwe SSR1 dik of waterdun ?
Mijn oude ssr1 ( 2 maand oud ) is echt waterdun.:weetniet

wat een mooie collectie:-)^ :-)^ ........ben reuze benieuwd naar de nieuwe ssr serie, ondanks dat menzerna mooie resultaten geeft, is PB wel gebruiksvriendelijker, en in vele gevallen toereikend......:ja

Hoewel ik best tevreden was met de Nilfisk (fabrieks)foamer, kon ik de verleiding toch niet weerstaan om de foamkit van Quincy over te nemen. Vanmiddag dus even op en neer naar Doetinchem getokkeld en eenmaal thuis het ding natuurlijk gelijk aangesloten en op "standje sneeuw" gezet.

Fijn ding! De gallon met 5 liter SSF is inmiddels toegevoegd in het karretje :lol

Foamgun.webp

P1080787.webp

P1080792.webp

hmmm jammer heb jij hem al gekocht,zag het gisteren staan d8 ook al vandaag is ff naar hem toe gaan maar is al niet nodig.

Suc6 ermee:ja

Het stil zitten met dit mooie weer gaat echt niet goed lukken, dus er wordt weer flink gedetailt. En waar gewerkt wordt zijn nieuwe spullen nodig dus.....naja, mezelf maar weer is een beetje verwend met het 1 en ander de laatste tijd. :-d

Omdat het toch allemaal een beetje onoverzichtelijk werd en de hoeveelheid pads en doeken drastisch was toegenomen ook maar weer een nieuw schap erbij gehaald. Deze ingericht met acrylaatplaatjes zodat er dus op het schap mooie kleinere schapjes ontstaan, geheel naar eigen inzicht groter of kleiner te maken. Het hele ding iets gekanteld zodat alles weer mooi overzichtelijk was. Mja, en een 4e schap met vakjes en houdertjes staat inmiddels in bestelling :-"

Anyway, de nieuwe aanwinsten van afgelopen tijd:
  • Flex 3403 VRG Rotary
  • Paintdetective lakdiktemeter
  • Meguiar's Mirror Glaze #M105
  • Meguiar's Mirror Glaze #M205
  • 2x Lake Country 4" zwarte pad
  • 2x Lake Country 4" witte pad
  • 2x Lake Country 4" oranje pad
  • 2x Lake Country 4" groene pad
  • 1x Lake Country 4" blauwe pad
  • 3x Lake Country 7,5" curved oranje pad
  • 3x Lake Country 7.5" curved witte pad
  • 3x Cobra 6,5" Gross Groove witte pad
  • 3x Cobra Microfiber 6,5" bonnets
  • Lake Country 0,6 inch x 11 Dual Action Adapter
  • Lake Country 2,8 inch Velcro Flexible Backing Plate
  • Wat extra MF doeken, kan je nooit genoeg van hebben ;)

Ook weer wat picca's geschoten:

flex.webp

megs.webp

bonnets.webp

vierinch.webp

wittecobras.webp

curved.webp

Goed te zien, de aflopende rand van de curved pads:

curved2.webp

Ook een dik pluspunt, het zogehete Hook & Loop systeem, waarbij de backingplate IN de pad valt en dus met geen mogelijkheid meer per ongeluk tegen de lak o.i.d. aan kan komen:

curved3.webp

Was opzoek naar een oplossing waar de doeken konden liggen. In een curverbox was geen oplossing, heb bijna geen ruimte meer op de vloer, dus het moest hangen. Toevallig een bijpassend rekje gevonden van die schappen waar alle doeken mooi op konden liggen:

rekje1.webp

rekje2.webp

En een nieuw totaal plaatje van de schappen:

P1090256.webp

P1090257.webp

P1090258.webp

P1090251.webp

P1090252.webp

P1090253.webp

P1090254.webp

P1090255.webp

schappen.webp

Greetings,

P@rick

Al eens in het echt mogen aanschouwen en zo te zien is het weer een stuk meer geworden,^^
Heb ook net je PM gelezen!
Spreken binnenkort wel weer een keertje af, dan kom ik wel weer langs:)_[]
Ben nu wel druk met studie etc, want anders was het perfect weer geweest om even te komen DAP-pen:ja

Beste Patrick,
Hierbij wil ik je zeggen dat je een heel groot probleem heb.:-"
Met dit probleem loop ik ook al een tijdje.
VERSLAVING AAN DETAIL GEAR !
Mooi spul man.:-)^

Mooie collectie, als ik het zo zie dan zit je vast in de winkelinrichting met je TEGO schappen en schapverdeling. Ik heb er weer ideeen bij gekregen om alles mooi op te slaan. Alleen je slijpsteen apparaat wel heel dicht bij al je pads is gemonteerd, komt het slijpsel dan niet op je pads?

Vergelijkbare onderwerpen